کد خبر : 1780648 | 28 شهریور 1400 ساعت 10:38 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

کار سخت سهراب در استقلال خوزستان (عکس)

سهراب بختیاری زاده تمرینات استقلال خوزستان را شروع کرده به این خاطر که به شروع بازی های این فصل لیگ یک کمتر از یک ماه باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های لیگ یک  فصل جدید بازی ها به طور حتم از 19 مهر آغاز می شود. تیم استقلال خوزستان ابتدا به دنبال فروش امتیاز خود بود اما با توجه به مخالفت هیات فوتبال استان مبنی بر خروج امتیاز تیم به خارج از استان و هم چنین عدم اشتیاق در داخل استان برای حمایت از تیم مجبور شد بار دیگر به حمایت مالی از تیم ادامه دهد. 

 

سهراب بختیاری زاده که تلاش هایش در تیم لیگ برتری پدیده و هم چنین خوشه طلایی در لیگ یک به سرانجام خوبی منجر نشد در استقلال خوزستان کار سختی را پیش رو دارد چرا که با محدودیت بودجه مجبور است روی جوان ها و نیروهای بومی حساب بیشتری بازی کند. از همه مهمتر اینکه در لیگ یک موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی می دهد. با این حال استقلال خوزستان می تواند یک چالش مفید در مسیر مربیگری او برای پیدا کردن خود و هم چنین ورود جدی به جرگه مربیان باشد. البته از حسن های حضور در استقلال خوزستان این است که سهراب فوتبال خوزستان را به خوبی می شناسد و به آن اشراف دارد و به طور حتم می داند برای بهره گیری از جوانان خوزستانی در تیم استقلال چه مسیری را دنبال تا به موفقیت دست پیدا کند. 

 

در فصل جدید مسابقات لیگ یک همانند فصول گذشته 18 تیم حضور خواهند داشت که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

 

1645355

دیدگاه‌ها