کد خبر : 1780658 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:06 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

لئون گورتزکا:

در بایرن مونیخ از فوتبال لذت می‌بریم

لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن مونیخ به تمجید از سبک بازی این تیم مقابل بوخوم پرداخت.

در بایرن مونیخ از فوتبال لذت می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تحت هدایت یولیان ناگلزمان در روزهای اخیر اوج گرفته و آنها بعد از برتری 0-3 مقابل بارسلونا در نوکمپ، دیروز نیز با هفت گل بوخوم را در بوندسلیگا مغلوب کردند. لئون گورتزکا که اخیرا قرارداد خود با بایرن مونیخ را تا سال 2026 تمدید کرده، مدعی شد علیرغم شنیدن دیگر پیشنهادات در آخر علاقمند به ماندن در تیم فعلی خود بوده است.

 

لئون گورتزکا گفت: "ما در بایرن مونیخ از فوتبال لذت می بریم و می خواهیم فلسفه سرمربی جدید خود را در زمیین را پیاده کنیم. البته من شخصا برای تیم بوخوم از نتیجه امروز و دریافت هفت گل متاسف و ناراحت شدم. ما می خواهیم بازی به بازی پیش رفت و پیشرفت داشته باشیم. ما به بوخوم هیچ فضایی برای نفش کشیدن تنفسی ندادیم.

 

1645369

 

در 10 دقیقه اول بوخوم سبک مورد نظر خود را ارائه داده و به دنبال توپ های بلند و مبارزه برای توپ دوم بود. اما پس از آن ما به تدریج ساختار خود را پیدا کرده و بسیار خوب دفاع کردیم و اینگونه بود که بر جریان مسابقه مسلط شدیم.

 

تمدید قرارداد تا سال 2026 با بایرن مونیخ؟ وقتی این تصمیم را گرفتم به همه ابعاد موضوع فکر کردم. طبیعتا گوش کردن و بررسی پیشنهادات تیم های دیگر نیز بخشی از این پروسه بود. اما بایرن مونیخ همیشه اولین تیمی بود که با آن مذاکره کردم و در نهایت قراردادم تمدید شد.

 

عمل جراحی کینگزلی کومان؟ این یک روش کاملا عادی برای حل مسئله بود. فکر می کنم به زودی کومان را در زمین خواهیم دید"

دیدگاه‌ها