کد خبر : 1780667 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:32 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی ای که برای ما بوی انتقام می دهد

ایران-ژاپن؛ 49 روز بعد از آن حذف تلخ

تیم ملی والیبال ایران 49 روز بعد از شکست برابر ژاپن در المپیک توکیو، در فینال قهرمانی آسیا بار دیگر به مصاف این تیم می رود.

ایران-ژاپن؛ 49 روز بعد از آن حذف تلخ

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه نمی توان نبرد آسیایی دو تیم ایران و ژاپن را حتی در فینال با بازی حساس المپیک توکیو مقایسه کرد، اما به هر حال به واسطه فاصله نزدیک این دو مسابقه، ایرانی ها می خواهند هر طور شده آن باخت را جبران کرده و در خاک ژاپن جشن قهرمانی بگیرند.


10 مردادماه بود که تیم ملی والیبال ایران تحت هدایت ولادیمیر آلکنو در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف ژاپن رفت و در یک دیدار حساس و نزدیک 3 بر 2 شکست خورد تا از صعود به جمع 8 تیم برتر المپیک توکیو بازبماند. 


حالا 49 روز بعد از آن بازی، دو تیم با ترکیبی متفاوت رودرروی هم قرار می گیرند. حتی ایران کادرفنی خود را هم در این مدت کوتاه به کلی تغییر داده و با تفکراتی جدید به مصاف سامورایی ها می رود.

 

1645379


تنها شباهت این بازی با بازی قبلی دو تیم در این است که بازهم ایران و ژاپن در کشور ژاپن بازی خواهند کرد و این دیدار هم حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت. 


اینطور که پیداست با وجود مصدومیت های روزهای اخیر برخی از بازیکنان ایران، همگی شاگردان عطایی آماده مبارزه پایانی شده اند. آن ها که تاکنون فقط یک ست را به چین واگذار کردند، به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند و نمی خواهند در گام آخر مسابقات لغزش داشته باشند. 


فینال جام بیست و یکم از ساعت 13:30 به وقت تهران آغاز می شود و باید نشست و دید در روزی که تماشاگران ژاپنی هم قطعا فشار زیادی روی بلندقامتان ایرانی خواهند آورد، چه نتیجه ای روی اسکوربورد در پایان مسابقه ثبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها