کد خبر : 1780691 | 28 شهریور 1400 ساعت 12:46 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

دنزل دومفرایس:

بعد از باخت به رئال، به این بازگشت نیاز داشتیم

دنزل دومفرایس، مدافع جدید و هلندی اینتر از انتقال به این تیم ابراز رضایت کرده است.

بعد از باخت به رئال، به این بازگشت نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در هفته های پایانی پنجره تابستانی موفق به جذب دنزل دومفرایس، مدافع هلندی آیندهوون به جای اشرف حکیمی شد و این مدافع جوان شروع درخشانی در ترکیب نراتزوری داشته است. دنزل دامفریس دیروز و در جریان برتری 1-6 اینتر مقابل بولونیا با ارسال دو پاس گل نقش مهمی در پیروزی درخشان تیمش ایفا کرد. حالا دومفرایس مدعی شد بازیکنان اینتر در بدو ورود از او به خوبی استقبال کرده اند.

 

دنزل دومفرایس گفت: "من بابت کسب این نتیجه بسیار خوشحالم. ما موفق به ارائه نمایش خوبی پس از شکست مقابل رئال مادرید شدیم و ما واقعا نیاز به این بازگشت داشتیم. ما در این دیدار مانند یک تیم بازی کرده و عملکرد درخشانی ارائه دادیم. از من خواسته شده در حملات شرکت کنم تا قدرت تیم در کناره ها افزایش یابد.

 

1645420

 

این اولین بازی من به عنوان بازیکن فیکس بود، اما من در کنار هم تیمی هایم احساس خوبی دارم و آنها از من استقبال گرمی کردند. دیگر بازیکنان اینتر واقعا به من کمک کردند و حالا خوشحالم که عضوی از این تیم هستم.

 

تبدیل شدن به جانشین اشرف حکیمی در ترکیب اینتر؟ مقایسه بین من و اشرف عادلانه نیست و او سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب اینتر ارائه داده بود و حالا من واقعا به خودم افتخار می کنم که اینجا هستم. اینتر یک باشگاه فوق العاده با هوادارانی دوست داشتنی است و من خیلی خوشحالم. در حال حاضر روی بهبود زبان ایتالیایی خود تلاش می کنم تا کمتر دچار اشتباه شوم."

دیدگاه‌ها