کد خبر : 1780711 | 28 شهریور 1400 ساعت 13:50 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

لروی سانه: از این بهتر هم می‌شوم

لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد شرایط تا پایان فصل همینگونه باقی بماند.

لروی سانه: از این بهتر هم می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل لروی سانه به شدت مورد انتقاد هواداران بایرن مونیخ قرار داشت و حتی این بازیکن در جریان بازی های تیمش از سوی حاضران در استادیوم هو شده بود. اما دیروز لروی سانه در جریان برتری پرگل بایرن مونیخ مقابل بوخوم با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه حریف را باز کرده و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. حالا لروی سانه مدعی شد علیرغم بهبود شرایط، او می تواند در آینده بهتر این هم بازی کند.

 

لروی سانه گفت: "من نحوه استقرار دیوار دفاعی حریف را دیده و تصمیم گرفتم بلافاصله به سمت دروازه بوخوم ضربه بزنم. من در تمرینات بارها نواختن ضربات آزاد را تمرین می کنم. بازی در سمت چپ؟ من در هر دو طرف احساس راحتی می کنم و می خواهم بهترین عملکرد خود را در ترکیب بایرن مونیخ ارائه دهم.

 

1645139

 

یولیان ناگلزمان قبل از مقطع استراحت بازی های ملی درباره پست من با هانیسی فلیک خیلی صحبت کرد. در حال حاضر اوضاع فوق العاده پیش می رود و من امیدوارم در ادامه فصل نیز به همین شکل باقی بماند.

 

در ابتدا بازی بازیکنان بوخوم در تمامی صحنه ها با انرژی تمام مبارزه می کرد. اما پس از اولین گل راه افتادیم و از آن به بعد شروع به گلزنی کردیم. فقط می خواهم به راه خود ادامه داده و با تمام توان در ترکیب بایرن مونیخ حاضر شوم. از عملکرد خود در ابتدای فصل راضی نبود، اما همچنان نیز مسیر پیشرفت وجود دارد و می توانم بهتر از این در میدان ظاهر شوم."

دیدگاه‌ها