کد خبر : 1780734 | 28 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 51.1K بازدید | 19 دیدگاه

رونالد کومان:

ترسی از اخراج ندارم، با مسی 8 گل از بایرن خوردیم

سرمربی هلندی بارسا می گوید از آینده بیم ندارد و به دفاع از بازیکنان جوان تیمش پرداخت.

ترسی از اخراج ندارم، با مسی 8 گل از بایرن خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان گراناداست و با توجه به شکست سنگین خانگی اخیر برابر بایرن مونیخ، چاره ای جز پیروزی ندارد تا اطمینان از دست رفته را بازگرداند. بارسا در لالیگا سه بازی انجام داده و هفت امتیازی است. بازی هفته قبل این تیم برابر سویا نیز به تعویق افتاد.

 

 

1645503

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« گرانادا نسبت به فصل قبل تغییر زیادی نکرده ولی روبرت موره نو مربی جدید، تفکر خاص خود را دارد. 3-3-4 بازی می کنند و تیمی هجومی هستند. فصل قبل در نوکمپ ما را شکست دادند و قطعا با اعتماد به نفسی بیشتر در زمین حاضر خواهند شد. ما میزبانیم و تماشاگران نیز در ورزشگاه هستند و معتقدم این بازی با بازی فصل قبل، شباهتی ندارد.»

 

تردیدهای باشگاه:« خوان لاپورتا رئیس باشگاه در مورد من اخیرا صحبت کرد و من هم مربی واقع بینی هستم و نه یک مربی فرصت طلب. یک سال پیش بارسا با مسی 8-2 به بایرن باخت. گریزمان و سوارز هم در ترکیب بودند. سه شنبه گذشته با مینگسا، آرائوخو، بالده، پدری، گاوی و دمیر سه گل دریافت کردیم. ضمن اینکه منتظریم تا آنسو فاتی هم مهیای بازی شود و او هم 18 سال بیشتر ندارد. اطمینان دارم در بازی های بعدی بهتر عمل خواهیم کرد و پیروز می شویم. امیدوارم مصدومان زودتر برسد و می دانم که در بارسا فقط نتیجه تعیین کننده است. ترسی از اخراج ندارم و در نهایت رئیس باشگاه تصمیم گیرنده است.»

 

 

1637526

 

 

نیاز به زمان برای پیش‌بردن پروژه:« تیم پر از بازیکن جوان است و مصدومان زیادی هم داریم. طبیعی است که نسبت به فصل قبل، تغییرات زیادی داشته باشیم اما برای هواداران فقط پیروزی مهم است و این را می دانم. نباید این طور باشد که قبل از بازی با بایرن، در مورد تمدید من صحبت شود و امروز در مورد تردید در مورد ماندنی شدنم. ترجیح می دهم انرژی ام را معطوف بازی فردا کنم.»

 

 

1642127

 

 

وضعیت فاتی:« در عین جوانی توانسته کیفیت بالایش را نشان دهد و بازیکن بزرگی است. او سخت کار می کند ولی ترجیح می دهم زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام نکنم. شاید یک هفته یا 10 روز دیگر مهیای بازی شود. به او در حمله نیاز داریم.»

 

کمپین علیه کومان در رسانه ها:« هر کسی حق نظر دادن دارد. قطعا برخی موافق من هستند و برخلی در جبهه مخالف هستند. نمی توانم کنترلی روی این مساله داشته باشم و حرفی هم برای گفتن نیست.»

 

 

1644177

 

 

کوتینیو و آگوئرو:« سرخیو آگوئرو در حال ریکاوری است و هنوز از لحاظ بدنی به سطح ایده آل نرسیده اما کوتینیو برای بازی فردا در دسترس است، هرچند از ابتدا بازی نخواهد کرد.»

 

پشیمانی از پذیرفتن هدایت بارسا:« هرگز. همه صلاح بارسا را می خواهیم و سال قبل با علم به همه مشکلات فنی و اقتصادی و.... قبول کردم که مربی بارسلونا شوم. شرایط باشگاه پیچیده و دشوار بود ولی من یک مبارزم و از چالش استقبال می کنم. با تمام وجود می خواستم مربی بارسا شوم.»

 

دیدگاه‌ها