کد خبر : 1780778 | 28 شهریور 1400 ساعت 19:11 | 64.4K بازدید | 2 دیدگاه

جانشین علیرضا ستاره شد؛

برد شگفت‌انگیز فاینورد با جهانبخش

فاینورد در حضور ۸۳ دقیقه‌ای ستاره ایرانی خود مقابل آیندهوون به برتری پُر گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته پنجم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل دو دیدار قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم فیلیپس مسابقه حساسی را مقابل تیم رده دومی آیندهوون برگزار کرد.

 

آیندهوون که هر چهار مسابقه ابتدایی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند را با پیروزی پشت سر گذاشته و در تلاش برای کسب یک برد دیگر در بازی خانگی مقابل یاران جهانبخش بود، به طرز عجیبی غافلگیر شد و با شکست سنگین این دیدار را تمام کرد.

 

 

1645558

 

 

علیرضا جهانبخش که پس از ثبت یک پاس گل در دو مسابقه‌ای که برای فاینورد به میدان رفته در تلاش برای زدن نخستین گل فصل خود مقابل آیندهوون بود، پس از دو نفوذ خطرناک در نیمه اول، در دقیقه ۴۱ شوت محکمی به سمت دروازه حریف زد که ضربه او تبدیل به گل نشد.

 

فاینورد نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت و در دقیقه ۷۱ توسط بریان لینسن گل دوم را در خانه آیندهوون به ثمر رساند تا این تیم کار سختی برای جبران نتیجه داشته باشد.

 

 

1645561

 

 

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۸۳ جای خود را به سیریل دسرس داد که این بازیکن جانشین دو دقیقه پس از ورودش به زمین پاس گل سوم فاینورد را داد و در دقیقه ۱+۹۰ توانست چهارمین گل این تیم مقابل آیندهوون را به ثمر رساند تا یک پیروزی پُر گل و جالب توجه به دست بیاورند.

 

 

1645559

 

تیم فوتبال فاینورد که یک مسابقه معوقه دارد و طی سه مسابقه اخیرش دو پیروزی و یک شکست داشت، در دیدار امروز برابر آیندهوون که چهار برد متوالی در این فصل به دست آورده بود، به برتری ۴ بر صفر رسید تا ۹ امتیازی شود و به رتبه پنجم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کند.

 

 

1645560

دیدگاه‌ها