کد خبر : 1780819 | 28 شهریور 1400 ساعت 22:30 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

محمد نظری مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان:

پورموسوی حق بازگشت به نفت مسجد سلیمان را ندارد

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان می‌گوید پورموسوی وقت آنها را هدر داده و فرصت پیش فصل را با قهر کردنش از این تیم گرفته است.

پورموسوی حق بازگشت به نفت مسجد سلیمان را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان که فصل پیش تا هفته آخر گزینه سقوط به لیگ یک بود فصل آماده سازی جالبی را نیز سپری نمی‌کند و پس از عدم توافق با محمود فکری، قرارداد با پورموسوی هم دردی از آنها دوا نکرد و حالا باید به فکر معرفی یک مربی جدید باشند.

 

محمد نظری مدیرعامل نفت مسجد سلیمان در خصوص مسائل پیش آمده بین باشگاه و سیروس پورموسوی با خبرنگار ورزش سه گفت و گو کرد که آن را در این صفحه می‌خوانید.

 

*با فرستادن پیغام گفت دیگر نمی‌آیم
ما باشگاه‌مان بازیچه سرمربی نیست. ما در تاریخ شانزدهم شهریور با آقای پورموسوی به توافق رسیدیم و قرارداد را منعقد کردیم و در دوجلسه که یک جلسه در تهران و دیگری در اهواز برگزار شد و روی همه چیز توافق کردند و مشکلی از طرفین نبود و بحث‌های مختلفی داشتیم و چند ساعت مسائل‌مان را مطرح کردیم. ایشان لیست بازیکنان را ارائه داد و معاون ورزشی ما و براساس کمیته فنی‌ای که داریم و مذاکراتی که معاون ورزشی ما با بازیکنان دارند شروع کردیم بازیکنان را طبق لیست ایشان جذب کردیم. قرار بود در تمرینات حاضر بشوند اما متاسفانه ما کارمان را شروع کردیم و الان تعدادی که گرفتیم مشخص است و یکباره متوجه شدیم ایشان به یک نفر از کمک‌هایش پیامی داده بود و آقای قنبری گفتند ایشان می‌گویند که نمی‌آییم و من تعجب کردم!

 

*پورموسوی تلفن من را ریجکت کرد
 متاسفانه ایشان در تمرینات حاضر نشدند و چندبار من تماس گرفتم و پیام دادم علاوه بر اینکه پاسخی دریافت نکردم، حتی چندین بار رد تماس هم دادند. تا روز پنج شنبه که بیست و پنجم بود، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفتند یک فرصت بیست و چهار ساعته بدهید تا بدانم مشکلش چیست و او را می‌فرستم چون ما باهم ارتباط دوستانه داریم. متاسفانه تا الان که سه روز گذشته است هیچ خبری نشده است. ایشان به ما و باشگاه بی اعتنایی کردند که این کار خوب و شایسته‌ای برای فوتبال کشور و مجموعه مربیان نیست. یک مربی بیاید و قرادادی ببند و حاضر نشود جوابی دهد و بخواهد به این ترتیب به باشگاه فشار بیاورد اصلا درست نیست. 

 

*افراد پیشنهادی او را رد کردیم
چون ایشان افراد دیگری را به عنوان مثال برای سرپرست و یا مدیریت تیم پیشنهاد داده بود که مورد توافق ما قرار نگرفت چون قبلا امتحان خودش را درباره‌ی افرادی که مطرح می‌کرد پس داده بود. یا بعضی بازیکنانی که مبالغشان با باشگاه ما هم‌خوانی نداشت و واقعا مبالغ بالایی بود که طبیعتا رد می‌شد اما بازیکنانی که الان ما گرفتیم صددرصد با نظر ایشان بوده است و ما مستنداتی داریم که با نظراتی که ایشان داده بازیکن گرفته‌ایم. مگر اینکه بازیکنی خودمان داشتیم و یا از فصل قبل بوده در تیم بوده‌اند.

 

*پورموسوی در تیم ما جایی ندارد
چیزی به ما نگفته‌اند و ما از دیگران متوجه می‌شویم‌ مشکل‌شان چه بوده. ایشان سرپرست برای تیم پیشنهاد کردند اما سرپرست تیم را هم من باید تشخیص دهم که چه کسی باشد و ایشان پیشنهاد دادند فکر می‌کنم یکی از دلایل جدایی این باشد. حقیقتا باشگاه بازیچه مربی نیست و باشگاه مربی سالاری را نمی‌پذیرد اینکه هر چه مربی گفت باشد این طور نیست. می‌خواهد بیاید و برای ما کار بکند ما با هم توافق می‌کنیم و هر مربی بیاید باید تابع قوانین باشگاه باشد. قصد ادامه همکاری نداریم و من دیگر ایشان را نمی پذیرم. 

 

*بحث فکری با پورموسوی متفاوت است
ما با اقای فکری کلیات را توافق کرده بودیم اما قراداد امضا نکرده بودیم. مقداری بحث‌مان شد سر اینکه نیم فصل باید چه امتیازاتی باشد و یا موارد دیگر که با ایشان به توافق نرسیدیم. اما با آقای پور موسوی تمام این موارد را طی کردیم. بعد از اینکه توافق کرده بودیم روی بعضی افراد مثل سرپرستی به مشکل خوردیم و همچنین موارد دیگر که ایشان قهر کردند و اصلا نیامدند تا با ما مذاکره کنند که بگوییم مشکلات چیست.

 

*خود سر بازیکن نگرفتیم
 شما بروید لیست را نگاه کنید مثل آقای طیبی، مرادی‌فر، بارانی، نقی زاده، دشتی، بشاگردی، دغاغله در لیست آقای پورموسوی بودند و بعضی‌ها مثل مهران امیری قبلا با خودمان بودند و نظر ایشان هم مثبت بود به آنها. اگر قرار بود خودمان بازیکن بگیریم ادامه می‌دادیم ولی وقتی ایشان نیامد ما جذب را متوقف کردیم. چرا که گفتیم اگر نیامد و ما مجبور به جذب مربی دیگری شدیم با تفکرات مربی جدید بازیکنان تطبیق دهیم و اگر خودسر این کار را می‌کردیم ایشان درست می‌گفت.


*دنبال کسی که احترام می‌گذارد می‌گردیم
هرکس باید حدود خودش را بداند و مالک تیم وزارت نفت است و پول مفتی به کسی نمی‌دهیم و همه چیز بر اساس قوانین و مقررات است و با توجه به این بی اعتنایی‌هایی که ایشان انجام داد ادامه همکاری با او جایز نیست و در اسرع وقت دنبال گرفتن مربی‌ای هستیم که اعتقاد به احترام دو طرفه داشته باشد و شرایط باشگاه را بپذیرد و اگر قرار باشد به ما بی احترامی کند اصلا درست نیست. ما یک کسی را استخدام می‌کنیم که برایمان کار کند نه اینکه باشگاه ما را به هم بریزد و وقت ما را تنگ کند و فرصت آماده سازی را از ما بگیرد. 

 

*در حال ارزیابی گزینه‌ها هستیم
کار ما برای جذب مربی سخت است ولی شدنی است. ما الان تمرینات را انجام می‌دهیم و با آمدن سرمربی تیم را تکمیل می‌کنیم و ما برای دچار مشکل نشدن با سرمربی جدید، تیم را تکمیل نکردیم اما الان آمادگی داریم و تیم تمریناتش را انجام می‌دهد. من اسم نمی‌برم از مربی خاصی ولی ما روی سه، چهار مربی فکر کردیم و در حال ارزیابی هستیم و هر کدام شرایطش بهتر بود برای ما و شرایط را پذیرفت در خدمتش هستیم و اینجا مربی سالاری را اصلا قبول نداریم و هرکس بیاید برای باشگاه می‌خواهد کار کند.

 

*فدراسیون باید با مربیان خاطی برخورد کند
من این گله را از فدراسیون دارم که روی بحث مربی ها برخوردی نشده و هر طور دوست داشتند عمل کردند که ما دچار این مشکلات شدیم در صورتی که باید یک قوانین مقررات و رسیدگی‌های جدی‌ای بشود که به این کیفیت کار ادامه نیابد و آنها تابع مقررات ما باشند. 

 

*از پورموسوی شکایت می‌کنیم
ما الان طبق بندهای قراردادمان حق شکایت داریم و از 22ام این ماه به او ابلاغ کردیم و سه روز هم تیم‌مان در اردو بود و چون منتظر ایشان بودیم تمرینات را به تعویق انداختیم و البته بچه‌ها بدن‌سازی را اجرا کردند ولی ایشان غیبت داشتند و ما و ایشان همه شرایط هم را پذیرفته بودیم و هیچ مشکلی نداشتیم و همه کار خوب پیش می‌رفت.

دیدگاه‌ها