کد خبر : 1780875 | 29 شهریور 1400 ساعت 09:13 | 15K بازدید | 9 دیدگاه

قایدی در تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر امارات

مهدی قایدی با نمایش خیره کننده در بازی شباب الاهلی – شارجه از هفته چهارم لیگ برتر امارات جدا از اینکه به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد در تیم منتخب هفته چهارم هم قرار گرفت.

قایدی در تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر امارات 

به گزارش "ورزش سه"، بهترین اتفاقات این دیدار در نیمه دوم رقم خورد. با ورود مهدی قایدی به زمین شباب الاهلی سر و پا حمله شد و با گل های مهدی قایدی در نهایت 4-3 برنده شد و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد. حرکات مهدی قایدی و گل هایی که در این بازی به ثمر رساند موجب شد تا از او به عنوان جادوگر جدید در فوتبال امارات یاد شود. عنوانی که پیش از این به علی کریمی اختصاص داشت. 

 

حالا شباب الاهلی خرسند از جذب مهدی قایدی به پیروزی های بعدی می اندیشد. عدم حضور مهدی قایدی در ترکیب اصلی شباب الاهلی در برابر شارجه شاید این تصور را ایجاد کرد که مهدی علی از عملکرد این بازیکن در دیدار قبلی خیلی راضی به نظر نمی رسد در حالی که سرمربی تیم ابتدا به دنبال خسته کردن مدافعان حریف توسط دیگر مهاجمان بود تا مهدی قایدی با ورود به زمین توانمندی های خود را به راحتی پیاده کند و در نهایت شباب الاهلی را به پیروزی برساند که این حربه موثر واقع شد و در مسابقه ای که 7 گل داشت مهدی قایدی چهره برتر میدان و شباب الاهلی برنده مسابقه بود.

 

1645779

دیدگاه‌ها