کد خبر : 1780876 | 29 شهریور 1400 ساعت 09:10 | 90.8K بازدید | 29 دیدگاه

واکنش پوچتینو به قهر مسی: تصمیم با سرمربی است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از بازی برابر لیون از تصمیمش برای تعویض لیونل مسی دفاع کرد.

واکنش پوچتینو به قهر مسی: تصمیم با سرمربی است

به گزارش "ورزش سه"، مسی که اولین حضورش در ترکیب پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی این تیم را تجربه می‌کرد نتوانست پس از 75 دقیقه گلی به ثمر برساند و از اقدام پوچتینو برای تعویض خود نیز استقبال نکرد. به نظر می‌رسید که او در مسیر نیمکت نیز حرفی به این سرمربی آرژانتینی زد.

بازی در آن مقطع با تساوی 1-1 دنبال می‌شد اما مائورو ایکاردی موفق شد گل پیروزی بخش دقیقه آخری برای پی اس جی به ثمر برساند تا این تیم بازی را با کسب سه امتیاز به پایان ببرد.

 با این که بازی به حالت دراماتیکی به پایان رسید اما پس از بازی بیشتر توجه‌ها معطوف به تصمیم پوچتینو برای تعویض مسی در زمانی بود که تیمش به گل نیاز داشت. این بازیکن 34 ساله هنوز گلی برای تیمش به ثمر نرسانده و در نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی در آستانه گلزنی بود که موفق نشد.

 

1645763

 

پوچتینو پس از بازی در پاسخ به این سوال که دلیلش برای تعویض فوق ستاره هم‌وطنش چه بوده گفت:« همه می‌دانند که ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. ما 35 بازیکن بسیار قوی داریم. پس باید تصمیم‌گیری کنیم. باید انتخاب کنیم که 11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی چه کسانی باشند. و سپس باید تصمیماتی را نیز در جریان بازی بگیریم. گاهی این تصمیم‌ها جواب می‌دهند و گاهی جواب نمی‌دهند. اما به همین دلیل است که ما در برابر نیمکت ایستاده و به این فکر می‌کنیم که باید چه کنیم. و این تصمیماتی است چه خوشتان بیاید یا نه، باید بگیرید تا ببینید که تغییری ایجاد می‌شود یا خیر.»

او در ادامه اضافه کرد:« این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. پس از بازی سختی که برابر بروژ داشتیم مهم بود که دوباره پیروز شویم. لیون تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند. پس از گلی که دریافت کردیم باید خودمان را نشان می‌دادیم. هر سه روز بازی داریم و فرصت تمرین چندانی پیدا نمی‌کنیم.به همین دلیل بیشتر کارها را از طریق تحلیل‌های ویدیویی پیش می‌بریم.»

دیدگاه‌ها