کد خبر : 1780943 | 29 شهریور 1400 ساعت 14:16 | 28.7K بازدید | 5 دیدگاه

رافا واران:

پوگبا باعث شد به منچستر بیایم؛ کاش تمدید کند

قرارداد پل پوگبا در پایان فصل تمام می شود و او شاید از منچستریونایتد جدا شود. رافائل واران ابراز امیدواری کرد که او قراردادش را تمدید کند.

پوگبا باعث شد به منچستر بیایم؛ کاش تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا گران‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد است و از 2016 برای این تیم بازی می کند. قرارداد او در پایان همین فصل تمام می شود و گفته می شود رئال و یوونتوس سخت به دنبال جذب وی هستند.

شنبه گذشته مینو رایولا ایجنت پوگبا نیز به شایعات دامن زد و گفت که ستاره فرانسوی شاید به یوونتوس برگردد و البته تایید کرد که با منچستر برای تمدید گفت و گو خواهند کرد.

 

 

1634526

 

 

رافا واران مدافع فرانسوی سابق رئال که تابستان امسال به منچستر ملحق شده، دوست دارد پوگبا در یونایتد بماند. او در این رابطه گفت:« این تصمیم خودش است ولی دوست دارم و می خواهم که سال های بیشتری در منچستر بماند. پوگبا بازیکنی فوق العاده است و بدون هیچ تردیدی دوست دارم که تمدید کند.

با پل در تیم ملی روزهای بسیار خوبی داشته ایم و در جریان یورو 2020 با او در مورد منچستریونایتد صحبت کردم. اینطور نبود که او اصرار کند به یونایتد ملحق شوم ولی در مورد فضای منچستر و مسائل دیگر اطلاعات بسیار خوبی به من داد که در تصمیم نهایی ام خیلی تاثیرگذار بود. برایم مهم بود که نظر کسی که بازیکن خود منچستر است را جویا شوم و چه کسی بهتر از پوگبا.»

 

1645085

 

دیدگاه‌ها