کد خبر : 1781003 | 29 شهریور 1400 ساعت 19:41 | 47.6K بازدید | 27 دیدگاه

استارت تمرینات ایتالیایی برای استقلالی ها (عکس)

گابریله پین دستیار فرهاد مجیدی، امروز برای نخستین بار در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد و بازیکنان این تیم را تمرین داد.

به گزارش "ورزش سه"، اولین جلسه تمرینی آبی پوشان برای آغاز فصل بعد، امروز در مجموعه تمرینی انقلاب آغاز شد. در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار و شایعات عجیبی پیرامون آینده کاری مجیدی مطرح می شد، اما سرمربی آبی ها بی توجه به تمامی حاشیه سازی ها، بر سر تمرین تیمش حضور پیدا کرد و بر روی کار شاگردانش نظارت داشت.

 

نکته بارز تمرین امروز آبی ها، حضور گابریله پین دستیار با تجربه و رزومه دار مجیدی است. مربی که سالهای سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد و در تیم های مختلف بزرگ اروپایی به عنوان دستیار چزاره پراندلی مشغول انجام وظیفه بوده است.

 

سرمربی آبی ها که از مدت ها پیش به دنبال حضور پین در ایران بود، موفق به انجام این کار نشد تا اینکه سرانجام و در جریان اردوی آبی ها در دبی و پیش از دیدار برابر الهلال، او راهی امارات شد و به عنوان عضو جدیدی از کادرفنی فرهاد مجیدی، او را در آن مسابقه همراهی کرد. با بروز شایعات درخصوص آینده کاری مجیدی، اخباری نیز درباره گابریله پین نیز مطرح شد ولی حضور همزمان این دو نفر در تمرین امروز استقلال، به تمامی این شایعات پایان داد.

 

پیش از این عنوان می شد که پین پس از حضور در استقلال، وظیفه طراحی تمرینات و صفر تا صد این کار را برعهده خواهد داشت و از تصاویری که از تمرینات آبی ها منتشر می شود نیز به نظر می رسد این اتفاق رخ داده و مربی باتجربه ایتالیایی وظیفه انجام تمرینات استقلالی ها را برعهده خواهد داشت.

 

استقلال فصل گذشته و با حضور استراماچونی ایتالیایی روی نیمکت این تیم، پس از گذشت چند هفته روی نوار پیروزی قرار گرفت و نتایج بسیار خوبی را کسب کرد. حالا باید دید پس از پیوستن گابریله پین به کادرفنی آبی پوشان، هموطن استرا تا چه میزان می تواند رضایت بازیکنان و مجیدی بابت آماده سازی استقلالی ها برای فصل بعد را بدست بیاورد و استقلال مدل 1400 در لیگ بیست و یکم چه عملکردی خواهد داشت.

 

1645973

 

1645974

 

1645975

 

1645976

 

1645977

دیدگاه‌ها