کد خبر : 1781034 | 29 شهریور 1400 ساعت 22:26 | 55.7K بازدید | 14 دیدگاه

اتفاقی که برای لیونل مسی غیرمنتظره بود!

تعویض شدن اتفاقی معمول در دوران ورزشی لیونل مسی نبوده و او به همین علت دلخور شده است.

اتفاقی که برای لیونل مسی غیرمنتظره بود!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب پاری سن ژرمن در دیداری دشوار و با گل دقایق پایانی مائورو ایکاردی موفق شد با نتیجه 1-2 لیون را مغلوب کند. اما در اواخر این دیدار و زمانیکه این تیم هنوز به گل برتری نرسیده بود، مائوریتسیو پوچتینو دست به کاری عجیب زده و لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و جدید تیمش را تعویض کرد. اتفاقی که هرگز به مذاق این بازیکن خوش نیامد و لیونل مسی حتی حاضر نشد هنگام رفتن به سمت نیمکت با سرمربی تیمش دست هم بدهد.

 

1645791

 

اما تاریخ نشان می دهد لیونل مسی در دوران حضور در بارسلونا بر خلاف میل خود چندان سابقه تعویض شدن نداشته و به همین علت شاید از تصمیم دیشب پوچتینو شوکه شده است. در واقع لیونل مسی از زمان ورود پپ گواردیولا به رختکن بارسلونا تا پایان دوران حضور در این باشگاه تنها 17 بار تعویض شده بود که همگی یا به علت مصدومیت یا توافق از پیش تعیین شده با سرمربی برای استراحت بوده است.

 

فقط فرانک رایکارد در دوران هدایت بارسلونا این ستاره آرژانتینی را به دلایل فنی تعویض کرده بود و پوچتینو نیز حداقل در ظاهر مدعی شد دلیل بیرون بردن لیونل مسی، جلوگیری از احتمال مصدومیت از بازیکن بوده است. البته با توجه به واکنش لیونل مسی، بعید است مائوریتسیو پوچتینو دیگر در حالت عادی تا پایان فصل دست به چنین تصمیمی زده و در لحطات حساس یک مسابقه این بازیکن را بیرون بکشد.

دیدگاه‌ها