کد خبر : 1781043 | 29 شهریور 1400 ساعت 23:52 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

واران: بازی در کنار رونالدو لذت‌بخش است

رافائل واران، ستاره فرانسوی منچستریونایتد از بازگشت کریستیانو رونالدو به این باشگاه رضایت دارد.

واران: بازی در کنار رونالدو لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران و کریستیانو رونالدو سال های فوق العاده را در لباس رئال مادرید در کنار یکدیگر سپری کرده و موفق به فتح عناوین فراوانی در این تیم شدند. حالا نوبت هم بازی شدن رافائل واران و رونالدو در اولدترافورد فرا رسیده و این مدافع فرانسوی ضمن تمجید از رونالدو مدعی شد او برای موفقیت و گلزنی ساخته شده است.

 

1639298

 

رافائل واران گفت: "هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو چه حسی دارد؟ این اتفاقی لذت بخش است. بی دلیل نیست که رونالدو در این سن و سال نیز در بالاترین قرار دارد. رونالدو یک الگو محسوب می شود و بازی کردن و تمرین در کنار این بازیکن لذت بخش است. ما از او شناخت داریم و می دانیم رونالدو برای پیروزی و گلزنی ساخته شده است، بنابراین حضور چنین بازیکنی در رختکن به سود شماست."

 

لی گرانت، دروازه بان سوم منچستریوناییتد چند روز قبل مدعی شد از زمان ورود رونالدو به رختکن، بازیکنان این تیم جرات ندارند در مقابل این بازیکن دسر میل کنند. رافائل واران در این رابطه گفت: "نه، این خبر واقعیت نداشت و در واقع اینگونه به نوعی نشان داده شد که رونالدو در رختکن یونایتد حضور دارد. همه ما رونالدو را شناخته و می دانیم او روی چه مواردی حساس است. در واقع این یک شوخی بود که ما مراقب رژیم غذایی خود باشیم، زیرا رونالدو در این مورد حساس است."

دیدگاه‌ها