کد خبر : 1781079 | 30 شهریور 1400 ساعت 02:08 | 41.4K بازدید | 23 دیدگاه

گرانادا وقت تلف می کرد

کومان: ممنون بچه‌ها؛ یک امتیاز بهتر از هیچی بود

رونالد کومان سرمربی بارسا پس از توقف خانگی برابر گرانادا از بازیکنانش قدردانی کرد.

کومان: ممنون بچه‌ها؛ یک امتیاز بهتر از هیچی بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست سنگین خانگی هفته قبل برابر بایرن، امشب محکوم به پیروزی برابر گرانادا بود. بازی جنبه انتقامی هم داشت چرا که فصل قبل گرانادا در نوکمپ توانسته بود بارسا را 1-2 شکست دهد.

آبی اناری ها امشب خیلی زود غافلگیر شدند و تا دقیقه 89 برای زدن گل تساوی انتظار کشیدند تا اینکه رونالد آرائوخو مدفع بلندقامت بارسا با ضربه سر نجات بخش خود، مانع شکست خانگی شد. مشخص نیست با این تساوی رونالد کومان بتواند همچنان نیمکت خود را حفظ کند.

 

 

1646078

 

 

سرمربی هلندی در پایان بازی گفت:« ممنون از بازیکنانم برای شخصیت تیمی بزرگی که امشب نشان دادند. تا پایان جنگیدیم و گل مساوی را زدیم. گرانادا از دقیقه دوم که به ما گل زد، شروع به وقت تلف کردن کرد. برای زدن گل مساوی همه توان مان را گذاشتیم و بیشتر و بیشتر می خواستیم که نشد. معتقدم یک امتیاز بهتر از هیچی بود.»

 

 

1646069

 

 

کومان ادامه داد:« گرانادا 10 نفره دفاع می کرد و اصلا فضایی وجود نداشت. تنها در کناره ها به ما فضا می دادند و چاره ای جز رو آوردن به ارسال ها نبود. حداقل توانستیم مساوی کنیم ولی افسوس می خوردم که دو امتیاز از دست دادیم. گل زودهنگام شان خیلی کار را سخت کرد و تمرکزمان را از دست دادیم. متاسفانه داور فقط 4 دقیقه وقت اضافه گرفت، در حالی که حریف خیلی وقت تلف کرد.»

 

نقش هواداران:« یار دوازدهم ما بودند و به تیم برای زدن گل تساوی روحیه می دادند. تا ثانیه پایانی نیز تشویق کردند و باید از آنها تشکر کنم.»

 

 

1646065

 

 

سبک بازی متفاوت:« معتقدم باید به سبک و فلسفه بارسا وفادار بمانیم ولی هر بازی داستان خودش را دارد و امشب مجبور شدیم بیشتر سانتر کنیم. اگر برای رسیدن به گل نیاز به تغییر سیستم باشد، این کار را باید انجام داد.»

 

احتمال اخراج:« دیگر به سوالات در مورد آینده ام پاسخ نمی دهم و حرفی برای گفتن نیست.»

دیدگاه‌ها