کد خبر : 1781094 | 30 شهریور 1400 ساعت 09:54 | 27.1K بازدید | 7 دیدگاه

ناراحتی هواداران بارسا و پرتاب اشیا به سمت مربی حریف

هواداران عصبانی بارسلونا شب گذشته در نوکمپ اشیایی را به سوی روبرت مورنو، سرمربی گرانادا، پرتاب کردند.

ناراحتی هواداران بارسا و پرتاب اشیا به سمت مربی حریف

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و گرانادا شب گذشته در چارچوب مسابقات پنجم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. شاگردان مورنو خیلی زود و در دقیقه دوم بازی به گل رسیدند اما بارسلونا نتوانست به همین زودی گل خورده را جبران کند و زمانی که در آستانه قبول شکست در این دیدار قرار داشت، در دقیقه 90 بالاخره بازی به تساوی کشیده شد.

در وقت‌های تلف شده بازی و روی صحنه خطای رخ داده، نیمکت گرانادا در حال اعتراض به داور بودند تا او را متقاعد کنند که پنالتی را برای آنها اعلام کند. در همین حین بود که اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان پرتاب شده و با پای روبرت مورنو برخورد کرد. از چهره او مشخص بوده که درد زیادی را متحمل شده اما نمی‌خواست وقت بیشتری تلف شود و ترجیح داد بازی سریع‌تر به روند عادی برگردد. با این حال تصویر برخورد این شی با پای چپ این مربی به خوبی توسط دوربین‌ها شکار شد.

 

1646106

 

جرارد پیکه نیز که شاهد واکنش هواداران تیمش به نیمکت گرانادا و اشیایی که به سمت آنها پرتاب می‌شد بود به سوی آنها رفته و از هواداران حاضر در نوکمپ خواست که آرامش خود را حفظ کنند. به نظر می‌رسید که تماشاگران حاضر در ورزشگاه از نتیجه به دست آمده و عملکرد بارسلونا بسیار عصبانی هستند.

با این حال شرایط روبرت مورنو پس ازبازی خوب به نظر می‌رسید. او درباره این اتفاق گفت:« نمی‌دانم چرا آنها به سمت من شی پرت می‌کردند. فقط متوجه شدم که چیزی به پایم برخورد کرد. چیزی که شبیه به یک دسته گل بود و ظاهرا هواداران بارسا خیلی به من علاقه دارند.»

در گزارش انضباطی بازی به این موضوع اشاره‌ای نشده و به همین دلیل احتمالا جریمه یا محرومیتی در انتظار بارسلونا نخواهد بود.

دیدگاه‌ها