کد خبر : 1781108 | 30 شهریور 1400 ساعت 10:56 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

راجرز در صدر گزینه‌های جانشینی آرتتا

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، همچنان گزینه اصلی جانشینی میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال به حساب می‌آید.

راجرز در صدر گزینه‌های جانشینی آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر نمی‌رسد که حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال چندان به طول بیانجامد. هرچند این تیم پس از آغاز فاجعه‌بار خود در لیگ برتر در هفته‌های اخیر کمی شرایطش را بهبود بخشیده و کسب دو پیروزی در هفته‌های اخیر از قعر جدول فاصله گرفته است اما حضور در رده سیزدهم جدول چیزی نیست که باعث رضایت مدیران و هواداران این باشگاه باشد. خصوصا که شکست برابر برنتفورد، چلسی و منچسترسیتی بدون حتی یک گل زده بسیار برای آنها گران تمام شده است. این اولین بار پس از سال 1954 بود که توپچی‌ها موفق به گلزنی در سه بازی ابتدایی خود نمی‌شدند.

نام‌های بسیاری در هفته‌های اخیر در رسانه‌ها به عنوان جانشین سرمربی اسپانیایی مطرح شده است که در بین آنها  نام آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر که پس از قهرمانی از این تیم جدا شد، به همراه استیون جرارد، سرمربی فعلی رنجرز، نیز در بین آنها دیده می‌شود.

 

1646131

 

با این حال بت فر مدعی شده که در بین تمامی گزینه‌های مطرح شده، شانس برندان راجرز از سایرین بیشتر است و این در حالی است که آرتتا بیشترین شانس را برای دریافت لقب اولین سرمربی اخراجی لیگ برتر در فصل 22-2021 به خود اختصاص داده است.

در این فهرست پس از برندان راجرز نام‌هایی چون ادی هاو، آنتونیو کونته، گراهام پاتر، استیون جرارد و جان پیرو گاسپرینی دیده می‌شود که به ترتیب بیشترین شانس را برای حضور در ورزشگاه امارات دارند. با این حال بسیاری باور دارند که با توجه به شرایط قابل قبول لسترسیتی، راجرز هرگز حاضر نخواهد بود که با ترک ورزشگاه کینگ پاور به جمع توپچی‌ها ملحق شود.

دیدگاه‌ها