کد خبر : 1781143 | 30 شهریور 1400 ساعت 13:16 | 44.8K بازدید | 14 دیدگاه

عبداللهی: مجیدی را مثل منصوریان و فکری نسوزانید؛

به من گفتند توفیقی و فتح‌الله‌زاده کنار تیم نیایند

سرپرست سابق استقلال از وزیر ورزش خواست تا هر چه سریع تر تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کند.

به من گفتند توفیقی و فتح‌الله‌زاده کنار تیم نیایند

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی، سرپرست فصل گذشته تیم استقلال که غیبتش در اولین تمرین آبی ها برای فصل جدید شایعات قهر او را پر رنگ کرد در گفت و گو با رادیو ایران در مورد اینکه چرا دیگر در تیم استقلال حضور ندارد گفت: یک چیزهای خیلی کوچکی بود که بعدا توضیح می دهم. سوالات اصلی را بپرسید تا بعدا در این مورد صحبت کنیم.

 

عبداللهی در واکنش به اصرار مجری برنامه برای توضیح در این خصوص و اینکه زرینچه هم در عرض 24 ساعت رفتن را ترجیح داد و چه چیزهایی باعث چنین تصمیمی شد گفت: موضوع من فرق داشت. یک سری هواداران خیلی خوب دور و بر استقلال بودند و کمک های مادی و معنوی می کردند. یک جورهایی سوتفاهم شده بود که این ها علیه تیم توطئه می کنند و به من یادآوری می کردند که اگر ممکن است اجازه نده اینها کنار تیم باشند و من هم گفتم که اصلا نمی توانم چنین کاری را بکنم. یکسری حرف ها بود که چرا آقای توفیقی می آیند سر تمرین یا هتل و این چیزها ولی این ها صاحبان اصلی تیم هستند. امثال من می آییم و می رویم ولی هواداران همیشه هستند. اختلافات خیلی کوچکی بود ولی من نمی توانستم به آقای فتح الله زاده یا توفیقی بگویم که نیا.

 

سرپرست سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسانی به شما می گفتند که این ها نیایند؟ به یک خنده بسنده کرد تا بیش از این وارد حاشیه و زاویه با مدیران باشگاه نشود.

عبداللهی در مورد استعفای مددی و بازگشت مجیدی به تمرین همراه با پین و اینکه آیا در چنین شرایطی استقلال به آرامش خواهد رسید گفت: من از آقای سجادی خواهش می کنم که اگر قرار است مدیریت تغییر کند، زودتر تغییر کند تا تیم به یک سر و سامانی برسد. اگر هم قرار است مدیریت تغییر نکند بگذارند همه چیز انجام شود و اختلافات تمام شود تا تیم شروع به تمرین کردن بکند. من چندین سال است که در کنار تیم هستم و همیشه در اوایل فصل چنین اتفاقاتی می افتد. تغییر مربی و اختلافات مدیریتی که در نهایت به تغییر یکی از این ها منجر می شود. من امیدوارم که اگر قرار است مدیریت تغییر کند زودتر تغییر کند و اگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد همین مدیریت را پشتیبانی کنند تا بتواند کار را پیش ببرد.

 

وی با تاکید بر حمایت از مجیدی گفت: در این چند ساله خیلی از بچه های استقلال و کسانی که در این باشگاه زحمت کشیدند به عنوان مربی حرام شدند. منصوریان، فکری و بقیه سوختند ولی دیگر مجیدی را نسوزانند. او تیمش را تقریبا حدود 90 درصد از بازیکنانی را که می خواسته آورده و یک چند تایی هم لازم دارد را باید کمک کنند تا جذب شود. این اختلافات را باید کنار بگذارند و فکر هواداران باشند. هواداران خیلی ناراحت هستند. من همیشه با این ها در تماس هستم و دلم برایشان می سوزد ولی چه کار می شود کرد؟ حالا بزرگترها را با کمی صحبت منطقی آرام می کنیم ولی بقیه را چه کار کنیم؟ می گویند مربی نتیجه نگرفت خب سال بعد نتیجه می گیرد بگذارید کارش را انجام دهد. باید از سرمربی و مدیریت پیشتیبانی شود. از لحاظ مادی و اسپانسر از مقامات بالا یک کمکی بگیرند و تیم را به خاطر هواداران جمع و جور کنند.

سرپرست سابق استقلال با بیان اینکه ما یک عده هوادار متمول داریم که می توانند به باشگاه کمک کنند افزود: این سو نظر باید برداشته شود که چنین افرادی برای توطئه می آیند. هر مدیریتی که هست باید بیاید با اینها همکاری کنند و تیم را بگردانند. این ها خیلی آدم های خوبی هستند و کارشان برای پارسال و امسال نیست و خیلی وقت است که کمک می کنند. این ها آدم های منطقی هستند، با بچه ها در تماس هستند و اندازه خودشان را می دانند که کی و کجا بیایند و چگونه کمک کنند. باید همه دست به دست هم دهند تا استقلال را درست کنند چرا که هواداران گناه دارند. استقلال حقش این نیست که چند سال قهرمان نشود و حتما خواهد شد. با نگه داشتن همین آقای مجیدی که ذوق و علاقه دارد که کار کند. آقای وزیر اگر قرار است مدیر تغییر کند باید زود این کار را انجام دهد و اگر قرار است مدیر فعلی بماند سریع یک آشتی کنان بگذارد و قضیه را تمام کند. این مشکلات حل شدنی هستند.

دیدگاه‌ها