کد خبر : 1781159 | 30 شهریور 1400 ساعت 13:44 | 32K بازدید | 7 دیدگاه

رقابت یونایتد با بارسا و لیورپول برای جذب ستاره میلان

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد فرانک کسیه، ستاره میلان، را در تابستان سال آینده جذب کند اما در این راه رقبای بسیاری را پیش رو دارد.

رقابت یونایتد با بارسا و لیورپول برای جذب ستاره میلان

به گزارش "ورزش سه"، در صورت عدم توافق این بازیکن 24 ساله با باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد فعلی، او در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد در دسترس سایر تیم‌ها خواهد بود و همین توجه باشگاه‌های بسیاری را به او جلب کرده است.

این در حالی است که پوگبای 28 ساله نیز در شرایط مشابهی قرار دارد و احتمال این که در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از یونایتد جدا شود زیاد است. به همین دلیل مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط و پیدا کردن جانشینی برای این بازیکن هستند.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که یونایتد حالا به جمع چندین باشگاه اروپایی پیوسته که به دنبال جذب کسیه هستند. تاتنهام پیش از این در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به این بازیکن لینک شده بود و گفته می‌شود که لیورپول نیز شرایط او را زیر نظر دارد. در صورت اتمام قرارداد کسیه با میلان، پاری سن ژرمن و بارسلونا نیز شانس خود را برای جذب او امتحان خواهند کرد.

 

1646228

 

این دو باشگاه در حال بررسی شرایط پل پوگبا نیز هستند و رابطه بسیار نزدیکی هم با مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، دارند که می‌تواند کمک بسیاری در مسیر انجام مذاکرات باشد. هردوی این بازیکنان می‌توانند از ماه ژانویه مذاکراتشان با باشگاه‌های خارج از لیگ فعلی که در آن حضور دارند را آغاز کرده و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برسانند.

بسیاری باور دارند که کسیه گزینه بسیار به صرفه‌تری برای یونایتد خواهد بود چرا که حاضر است با دریافت دستمزد حدود 130 هزار پوند در هفته به اولدترافورد بیاید که مبلغی بسیار پایین‌تر از دستمزد درخواستی از سوی پل پوگبا به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها