کد خبر : 1781161 | 30 شهریور 1400 ساعت 16:02 | 78.1K بازدید | 27 دیدگاه

لئو مصدوم شده

ادعای پوچتینو در مورد تعویض مسی درست بود (عکس)

لیونل مسی از تعویض خود در بازی برابر لیون رضایت نداشت و واکنش او بازتابی جهانی پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تعویض لیونل مسی از سوی مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در دقیقه 76 بازی برابر لیون بازتاب زیادی در دنیا داشت. مسی که تصمیم مربی را باور نداشت هنگام خروج از زمین با او دست نداد و با چهره ای بهت زده راهی نیمکت شد.

 

 

1645891

 

 

مسی در حالی تعویض شد که عملکرد بدی نداشت و در واقع فقط گل نزد و به همین دلیل تصمیم پوچتینو برای تعویض او به مذاق این ستاره 34 ساله خوش نیامد. ستاره سابق بارسا با نارضایتی و بیان جملاتی که حاکی از نارضایت از تعویض شدن بود از کنار او گذشت.

پوچتینو در نشست خبری پس از بازی تاکید کرد که برای محافظت از مسی او را تعویض کرده چرا که تصور می کرد او دچار مصدومیت جزئی شده است.

 

 

1646231

 

 

تصاویر لحظاتی قبل از تعویض مسی اما حرف های پوچتینو را تایید می کنند. بی این اسپورتس با انتشار تصاویری از لیونل مسی در حالی که زانوی پای چپش را گرفته بود و به نظر می رسید احساس درد می کند، منتشر کرد. هرچند مصدومیت مسی شدید نبود ولی پوچتینو از بیم شدت یافتن آسیب دیدگی، تصمیم به تعویض او گرفت در حالی که مسی معتقد بود مشکل خاصی ندارد و می توانست 90 دقیقه در میدان باشد.

 

دقایقی پیش تیم پزشکی پی اس جی هم کوفتگی زانوی چپ لیونل مسی در بازی با لیون را تایید کرد تا پوچتینو در این مورد روسفید شود. صبح امروز از پای مسی  MRI گرفته شد و 48 ساعت بعد نیز MRI دیگری گرفته خواهد شد. او بازی فردا با متز را از دست خواهد داد.

 

 

1646257

 

دیدگاه‌ها