کد خبر : 1781172 | 30 شهریور 1400 ساعت 14:22 | 27K بازدید | 16 دیدگاه

بارسا مثل هشت سال قبل نیست

کنایه کومان؛ تیکی‌تاکی با این بازیکنان شدنی نیست

رونالد کومان معتقد است انتظار تیکی تاکا داشتن از تیم فعلی بارسلونا غیرممکن است.

کنایه کومان؛ تیکی‌تاکی با این بازیکنان شدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به زحمت و با گل دقیقه 89 رونالد آرائوخو بود که توانست از شکست خانگی برابر گرانادا فرار کند. بارسلونا در این بازی از روشی غیرمعمول برای رسیدن به گل استفاده کرد. بارسایی ها 54 بار اقدام به سانتر کردند که در سال های اخیر یک اتفاق بی سابقه محسوب می شود. بارسا به خصوص در دوران پپ گواردیولا تیمی بود که کمترین ارسال از جناجین را داشت و با سیستم تیکی تاکا تمام جام ها را فتح کرد.

 

 

1646240

 

 

سرمربی هلندی در یک ربع پایانی جرارد پیکه را به زمین فرستاد و تیمش را 4 مهاجمه کرد. او امید داشت با قدرت سرزنی بازیکنانش به گل برسد.

از کومان در انتهای بازی به شدت به خاطر تغییر سبک و روش بارسا انتقاد شد ولی او پاسخ داد:« نظر دادن ساده است ولی چطور می توان از این بارسا انتظار تیکی تاکی داشت؟(کومان به کنایه از همین لغت به جای تیکی تاکا استفاده کرد).

وقتی شرایطش مهیا نیست، انتظاری غیرمعقول است.  به فهرست بازیکنان نگاه کنید، من تیمی در اختیار ندارم که بتوانم از چنین سیستمی استفاده کنم. مردم نباید از عملکرد تیم ناراضی باشند و داشته های ما فعلا همین است.

سیستم پایه بارسا 3-3-4 است و بیشتر نیمه اول و دوم با همین سیستم بازی کردیم ولی در دقایق پایانی پیکه را به خط حمله بردم چرا که هر طور شده باید به گل می رسیدیم. این بارسلونا تیم هشت سال قبل نیست. توقعات را پایین بیاورید.»

 

 

دیدگاه‌ها