کد خبر : 1781254 | 30 شهریور 1400 ساعت 21:53 | 48.6K بازدید | 14 دیدگاه

پیام لاپورتا به هواداران خشمگین بارسلونا

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا پیامی منتشر کرده و تاکید کرد به دنبال بهبود شرایط خواهد بود.

پیام لاپورتا به هواداران خشمگین بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از تساوی خانگی و عجیب مقابل گرانادا و در شرایطی که آینده رونالد کومان نامشخص است، خوان لاپورتا با ارسال پیامی اطمینان بخش به هواداران بارسا از آنها خواسته همچنان به تشویق و حمایت خود ادامه دهند. این در حالیست که بسیاری از هواداران بارسلونا تصور می کنند این تیم با رونالد کومان آینده ای ندارد و به همین دلیل خواهان حضور یک سرمربی جدید شده اند. خوان لاپورتا در این ویدئو مدعی شد مدیران باشگاه برای تغییر شرایط در آینده تلاش خواهند کرد.

 

1645021

 

خوان لاپورتا در این پیام تصویری می گوید: "سلام دوستان، من از شما می خواهم همچنان تیم خود را تشویق و حمایت کنید. باشگاه به این حمایت نیاز دارد و بابت این از شما تشکر می کنیم. لحظات سختی است و ما باید این شرایط را سپری کنیم.

 

قطعا در دیدار هفته بعد در لالیگا مقابل کادیز تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد، اما نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما هر چه شد هم در بازی بعدی مقابل لوانته همچنان تیم را تشویق کنید، زیرا بارسلونا به حمایت شما همانطور نیاز دارد و شما باید آرام باشید. ما می دانیم باید چه باید کاری انجام دهیم و مشکلات را برطرف خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها