کد خبر : 1781274 | 30 شهریور 1400 ساعت 23:26 | 210.6K بازدید | 2 دیدگاه

شب پرماجرای امارات با یک مهاجم 102 کیلویی

انتقام سخت شاگردان گواردیولا از پاس گل مدافع ایرانی

فیل فودن ستاره ملی پوش سیتی پاسخ غفلتش روی کرنر و بازیسازی مدافع ایرانی را با یک گل تماشایی داد.

انتقام سخت شاگردان گواردیولا از پاس گل مدافع ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، برای باشگاه‌های کوچکی که در رقابت‌های سنتی انگلیس مثل جام حذفی و جام اتحادیه شرکت می‌کنند، شاخ و شانه کشیدن مقابل قدرت‌های سنتی از جذابیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل هم بازیکنان وایکامب واندررز که امشب تیم‌شان در کارابائو کاپ مقابل منچسترسیتی قرار گرفت احتمالا در طول این چند روز خواب به چشم نداشتند. وایکامب واندررز تیمی است در رده لیگ وان(دو رده پایین تر از لیگ برتر) که با امید به سنت شگفتی سازی پای به رقابت با منچستر سیتی گذاشته و با روحیه فوق العاده اولین گل این مسابقه را نیز وارد دروازه حریف کرد.

 

 

1646385

1646391

 

نکته مهم برای طرفداران فوتبال در ایران، نقش آفرینی مدافع بلند قامت ایرانی وایکامب، رایان تفضلی در تک گل به ثمر رسیده توسط هم تیمی‌هایش در ورزشگاه امارات بود؛ زمانی که او روی یک ضربه کرنر از فیزیک غول آسایش استفاده کرد و با کنار زدن فیل فودن، بازیکن ملی‌پوش منچستر سیتی در یک رفت و برگشت صاحب موقعیتی در حوالی شش قدم سیتی شد و با یک پاس عرضی هوشمندانه هم تیمی‌اش، برندون هنیان را صاحب توپ کرد تا او در دقیقه 22 گل اول را به ثمر برساند.

 

البته منچستر سیتی تیمی نیست که به این سادگی قافیه را ببازد و از خوردن گل‌هایی مثل این جا بخورد؛ بنابراین هنوز سوت پایان نیمه اول را نکشیده کوین دیبروینه (29)، ریاض محرز (43) و فیل فودن (45+1) سه گل وارد دروازه وایکامب کردند تا سیتی و گواردیولا رختکن آرامی برای نیمه دوم داشته باشند.

 

 

1646390

صحنه گل تیم وایکمب در امارات روی پاس تفضلی.پیش از بیداری و توفان سیتی .

 

 

1646388

 

1646387

 

1646384

 

1646389

 

 

نکته جالب در مورد تفصلی اینکه در فصل نقل و انتقالات گذشته صحبت بسیاری درباره حضور احتمالی وی در لیگ برتر فوتبال ایران و تیم هایی مثل استقلال مطرح بود که هیچ یک از آنها به جای خاصی نرسید تا او امشب تنه به تنه با ستاره‌های سیتی و بازیکنانی مثل فودین، دی‌بروینه، فران تورس، محرز و استرلینگ، یک لحظه تاریخی را برای خود بسازد.

 

اگرچه تفضلی در بازگشت سیتی به مسابقه و گل‌زنی ستارگانش تماشاگر درخشش آنها بود؛ به خصوص روی گل اول که شاید کمی زودتر از حد معمول جای خود را خالی کرد و این فرصت را به حمله وران سیتی داد تا با ارسال توپ به جناح چپ دی‌بروینه را در موقعیت گل قرار بدهند. جالب اینکه زیباترین گل این مسابقه را فیل فودن با یک شوت تماشایی و مهار نشدنی زد که ظاهرا از خطایش در صحنه پاس گل محرز ناراحت و عصبانی بود.

 

 

1646386

 

البته چهره جنجالی و جذاب این مسابقه برای دنبال کنندگان بریتانیایی آدبایو آکین فنوا، مهاجم تنومند و 39 ساله وایکامب بود که با اندام عجیب و غریب و گوشتالویش بارها و بارها با مدافعان جوان سیتی تنه به تنه شد و روی آنها خطا انجام داد. او با قد 185 سانتی متر، 102 کیلوگرم وزن دارد و مورد توجه‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

 

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۶-۱ به سود سیتی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها