کد خبر : 1781309 | 31 شهریور 1400 ساعت 09:58 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: فقط می‌توانم از آکادمی تشکر کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی شب گذشته برابر وایکامب به تمجید از بازیکنان جوان تیمش پرداخت.

گواردیولا: فقط می‌توانم از آکادمی تشکر کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب مسابقات جام اتحادیه انگلیس به مصاف وایکامب رفت و موفق شد با نتیجه 1-6 به پیروزی برسد. این در حالی بود که آنها در ابتدا به شکلی باورنکردنی گل اول را دریافت کردند اما در نهایت واکنش خوبی از خود نشان دادند. شش نفر از بازیکنان آکادمی اولین بازی خود را در این دیدار انجام دادند و یکی از آنها به نام کول پالمر موفق شد اولین گلش در رده بزرگسالان را در این دیدار به ثمر برساند.

فیل فودن در این بازی یک گل زد و دو پاس گل ارسال کرد تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود اما این شب با بازیکنان نوجوانی به یاد آورده خواهد شد که توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و رضایت سرمربی تیم را جلب کنند.

 

1646452

 

گواردیولا پس از پایان بازی گفت:« من فقط می‌توانم از آکادمی تشکر کنم. همه آنها کاری باورنکردنی انجام دادند. آنها این احساس را به ما دادند که نه فقط یک یا دو بازیکن با استعداد بلکه چندین نفر از آنها را داریم. آکادمی ارزش زیادی به آنها داده تا به بازیکنان خوب و حرفه‌ای تبدیل شوند و آنها هم استعدادش را دارند. ما این احساس را داریم که می‌توانیم روی آنها حساب کنیم. امروز کمی از این موضوع را دیدیم و می‌دانیم آنها چقدر خوب هستند. من به عنوان سرمربی تیم اول باشگاه از عملکرد آنها لذت بردم و می‌توانم از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده کنم.»

گواردیولا همچنین درباره عملکرد بازیکنان تیمش در این باره گفت:« فیل دو ماه مصدوم بود اما نیاز به بازی‌های زیادی ندارد تا ریتم خودش را پیدا کند. او 24 ساعت روز زندگی می‌کند تا فوتبال بازی کند و فیزیک چابکی دارد. کوین هم به یک پیش فصل درست نیاز دارد، او از فینال لیگ قهرمانان پس از خطای رودیگر مصدوم بوده و سپس با تیم ملی به جام ملت‌های اروپا رفته است. او نیاز به پیدا کردن ریتمش دارد و به همین دلیل بسیار خوب است که 90 دقیقه در زمین حاضر بود. می‌دانیم که هنوز همه چیز عالی نیست اما قدم به قدم پیش می‌رود. حالا زمان آن رسیده که بدانیم کوین شروع به آماده شدن کرده است.»

 

دیدگاه‌ها