کد خبر : 1781313 | 31 شهریور 1400 ساعت 10:41 | 19.1K بازدید | 15 دیدگاه

احتمال رسیدن ستاره الهلال به دیدار با پرسپولیس

سالم الدوسری بازیکن موثر الهلال که دچار آسیب دیدگی شده، با تلاش کادرپزشکی این تیم امیدوار است مقابل پرسپولیس به میدان برود.

احتمال رسیدن ستاره الهلال به دیدار با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سالم الدوسری ستاره الهلال و تیم ملی فوتبال عربستان در جریان پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر الاتفاق دچار آسیب دیدگی شد و گفته می شد ممکن است این بازیکن دیدار حساس برابر پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

 

در همین رابطه، کادرپزشکی الهلال تمام تلاش خود برای بازگرداندن سریع الدوسری به میادین را آغاز کرده است. روزنامه الریاضیة عربستان در این خصوص و به نقل از منابع خصوصی خود نوشت روز گذشته پزشکان الهلال روند تزریق پلاسما به مفصل پای چپ این بازیکن را در مرکز پزشکی شهر ریاض آغاز کرده اند.

 

این بازیکن در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان نیز دچار مصدومیت شد که با همین روش درمان توانست سریعتر از زمان عادی به میادین بازگردد و حالا کادرپزشکی الهلال به دنبال این است بتواند با همان شیوه قبلی، الدوسری را به بازی با پرسپولیس برساند و گفته می شود او پس از گذشت 2 هفته می تواند کار با توپ را آغاز کند.

 

الریاضیة در پایان نوشته است که یک هفته پیش از دیدار با پرسپولیس، برای تشخیص آمادگی یا غیبت الدوسری برابر نماینده ایران، از پای آسیب دیده این بازیکن عکس برداری به عمل خواهد آمد تا وضعیت نهایی او برای دیدار برابر شاگردان گل محمدی مشخص شود.

1646460

دیدگاه‌ها