کد خبر : 1781374 | 31 شهریور 1400 ساعت 15:16 | 50K بازدید | 9 دیدگاه

کریستین پانوچی:

رئالی هستم ولی دوست ندارم بارسا را این‌طور ببینم

مدافع راست ایتالیایی سابق رئال مادرید، شرایط این روزهای بارسلونا را دوست ندارد.

رئالی هستم ولی دوست ندارم بارسا را این‌طور ببینم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پانوچی زمانی مدافع راست ثابت تیم ملی ایتالیا بود. او در میلان به شهرت رسید و سپس ژانویه 1997 راهی رئال شد و زیر نظر فابیو کاپلو سمت راست رئال را قبضه کرد. در دو سال و نیم حضور با پیراهن رئال، او توانست یک لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کند. او بازیکن ثابت رئال در فینال سال 1998 لیگ قهرمانان برابر یوونتوس بود و "لاسپتیما" را برای رئال به ارمغان آوردند.

پانوچی سپس راهی اینتر شد و بعدها پیراهن چلسی، رم، موناکو و پارما را نیز به تن کرد.

 

 

1646549

 

 

پانوچی در مورد وضعیت رئال با کارلو آنچلوتی گفت:« کارلتو به خوبی رئال را می شناسد و رئیس نیز به او اطمینان کامل دارد. او یک انسان و یک مربی بزرگ است ولی فصلی طولانی در پیش است که امیدوارم در نهایت با موفقیت رئال همراه باشد. این روزها کریم خوب گلزنی می کند و وینیسیوس هم اوج گرفته است. رئال در دو بازی متوالی در دقایق پایانی به گل برتری رسید و این یعنی ذهنیت تیم درست است. اتلتیکو بدون شک رقیب مستقیم رئال در راه قهرمانی است؛ ضمن اینکه هرگز نباید بارسلونا را نادیده گرفت.»

 

 

1646049

 

 

بارسا شرایطی بحرانی و پرتنش دارد و رونالد کومان سرمربی تیم نیز در آستانه اخراج قرار دارد.

پانوچی در مورد وضعیت بارسا گفت:« همه می دانند که من رئالی هستم و چقدر این تیم را دوست دارم ولی جزو رئالی هایی نیستم که از شرایط فعلی بارسا لذت می برند. می دانم که خیلی از رئالی ها دوست دارند بارسا همیشه چنین شرایط پرتنشی داشته باشد ولی من عاشق فوتبالم و معتقدم بارسلونای قدرتمند، به رئال نیز کمک می کند تا بهتر و بهتر شود. لئو مسی رفته و کومان با جدایی او کار خیلی سختی دارد ولی معتقدم هر تیمی روزهای بد دارد و باید تا ماه های مارس و آوریل، به یک مربی زمان داد.»

دیدگاه‌ها