کد خبر : 1781471 | 01 مهر 1400 ساعت 00:11 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

میلان 2 - 0 ونزیا؛ بازگشت به جاده پیروزی

میلان با ارائه نمایشی خوب در نیمه دوم موفق شد با دو گل ونزیا را مغلوب کند.

میلان 2 - 0 ونزیا؛ بازگشت به جاده پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان و تساوی برابر یوونتوس در لیگ ایتالیا، شاگردان استفانو پیولی امشب در سری آ در نیمه دوم دو بار برابر ونزیا به گل رسیده و سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کردند.

 

در دقایق ابتدایی مسابقه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اولین فرصت در دقیقه 25 و روی ارسال کرنر از سوی ساندرو تونالی برای میلان ایجاد شد، اما ضربه سر آنته ربیچ دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 اما کالولو با توپ ربایی خود فرصت خوبی برای گلزنی مهاجم کروات میلان ایجاد کرد، اما آنته ربیچ این بار نیز بدشانس بود و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1646706

 

اما در اواخر نیمه اول و بر خلاف جریان بازی این ونزیا بود که فرصت داشت به گل برسد. روی ارسال کرنر این تیم پرتز در دهانه دروازه میلان صاحب موقعیت شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه نخست کم موقعیت با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام برسد.

 

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه ساندرو تونالی از فاصله ای دور می توانست به گل اول دست یابد، اما این شوت با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 53 و با ارسال آنته ربیچ بود که روسونری فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه ونزیا داشت، اما ضربه براهیم دیاز دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

 

1646715

 

اما در دقیقه 68 میلان بالاخره به گل رسید. روی همکاری تماشایی بازیکنان این تیم و ارسال دقیق تئو هرناندز به دهانه دروازه، این براهیم دیاز بود که موفق شد به راحتی گل اول روسونری را به ثمر برساند.

 

اما حملات میلان ادامه یافت و در دقیقه 82 ارسال زمینی سلیسمیکرز در سمت چپ به تئو هرناندز رسید تا او با ضربه ای دقیق و محکم برتری روسونری را دو برابر کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با دو گل موفق به کسب پیروزی شد.

دیدگاه‌ها