کد خبر : 1781502 | 01 مهر 1400 ساعت 10:20 | 22K بازدید | 13 دیدگاه

پوچتینو: پاری‌سن‌ژرمن شخصیت خود را نشان داد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل متز تمجید کرد.

پوچتینو: پاری‌سن‌ژرمن شخصیت خود را نشان داد

به گزارش "ورزش سه" پاری‌سن ژرمن شب گذشته در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فرانسه مهمان متز بود و در مسابقه ای که فوق ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی را در اختیار نداشت موفق شد به سختی و با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست داده تا علاوه بر ثبت هفتمین پیروزی پیاپی خود در لوشامپیونه، صدرنشینی مقتدرانه تیم مائوریسیو پوچتینو ادامه پیدا کند.

 

 

1646760

 

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، بعد از پیروزی تیمش مقابل متز گفت: "من فکر می کنم که پیروزی در این بازی برای ما خیلی خوب بود زیرا وقتی برنده می‌شوید کار کردن راحت تر است. از ابتدا عملکرد خوبی داشتیم اما فکر می‌کنم که رفته‌رفته سطح و فشارمان کاهش یافت. در عین حال تیم شخصیت خود را نشان داد و تا پایان مبارزه کرد و من از این موضوع خیلی خوشحالم.

 

من فکر می کنم برای تیم مهم است که چیز خاصی بسازد و پیشرفت کند. این نوع پیروزی ها به ما کمک می کند آنچه را که می خواهیم بهبود بخشیم، توسعه دهیم و بسازیم."

 

 

1646759

 

 

پوچتینو همچنین درباره بازی روز شنبه پاری‌سن‌ژرمن مقابله مون‌پلیه نیز گفت: " سخت خواهد بود و همه تیم ها می خواهند مقابل‌مان بازی کنند تا ما را شکست دهند. البته ما باید آماده باشیم و من فکر می کنم که این گونه هم خواهد بود. می دانیم که بازی سخت دیگری مقابل مون پلیه خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها