کد خبر : 1781571 | 01 مهر 1400 ساعت 19:25 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیشنهاد لوکاکو به اینستاگرام برای مبارزه با نژادپرستی

روملو لوکاکو، مهاجم چلسی، باور دارد که اقدامات جدی‌تری باید در زمینه مبارزه با نژادپرستی انجام شود و شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در این زمینه دارند.

پیشنهاد لوکاکو به اینستاگرام برای مبارزه با نژادپرستی

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، چند روز قبل به آخرین چهره‌ای تبدیل شد که دیگر حاضر نیست پس از شروع بازی در اعتراض به نژادپرستی زانو بزند چرا که به نظرش این اقدام فایده چندانی ندارد. این اقدام اولین بار در تابستان گذشته و پس از وقفه 100 روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شد.

با این حال لوکاکو باور دارد که این اقدامات در زمین تاثیر چندانی نداشته و افراد قدرتمند باید وارد عمل شوند. مهاجم بلژیکی به سی ان ان گفت:« من فکر می‌کنم ما می‌توانیم اساسا موضع محکم‌تری بگیریم. بله، ما زانو می‌زنیم، در آخر همه دست می‌زنند اما پس از بازی شاعد توهین دیگری هستیم. اگر شما می‌خواهید جلوی چیزی را بگیرید، واقعا می‌توانید این کار را انجام دهید. ما به عنوان بازیکن می‌توانیم بگوییم که شبکه‌های اجتماعی را تحریم می‌کنیم اما من فکر می‌کنم این شرکت‌ها باید با تیم‌ها یا دولت‌ها یا خود بازیکنان مذاکره کرده و راهی برای متوقف کردن این موضوع پیدا کنند چون فکر می‌کنم واقعا قادر به انجام این کار هستند.»

 

1646862

 

بازیکن جدید چلسی در ادامه اضافه کرد:« کاپیتان‌های هر تیم و چهار یا پنج بازیکن بزرگ آنها باید جلسه‌ای با مدیر اینستاگرام، مسئولان دولتی و اتحادیه فوتبال داشته باشند و ما باید دیداری مهم و بزرگ در این باره برگزار کنیم. ما باید این مذاکرات را برگزار کنیم تا از بازیکنان محافظت شود اما در عین حال از هواداران نیز مراقبت کنیم. من باید بجنگم چون این جنگ فقط برای من نیست.»

سخنگوی اتحایده فوتبال انگلیس نیز به سی ان ان گفت که تماس‌هایی برای برگزاری جلسه با لوکاکو برگزار شده است. او اظهار داشت:« ما همیشه از مکالمات درباره این موضوع مهم با بازیکنان و سایر افراد حاضر در فوتبال استقبال می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها