کد خبر : 1781585 | 01 مهر 1400 ساعت 21:41 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

کاهش قابل توجه دستمزد مانع پیوستن پوگبا به بارسا

پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، باید دستمزد خود را برای پیوستن به بارسلونا به میزان قابل توجهی کاهش دهد و شاید همین موضوع مانع از حضور او در این تیم شود.

کاهش قابل توجه دستمزد مانع پیوستن پوگبا به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هافبک فرانسوی در پایان فصل جاری به با یونایتد به پایان می‌رسد و آینده او هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چندین باشگاه بزرگ اروپایی از نزدیک شرایط این بازیکن را مدنظر دارند تا برای جذب او اقدام کنند.

روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که بارسلونا جز مشتریان جدی پوگباست و آنها از مدت‌ها قبل برای جذب این بازیکن برنامه‌ریزی کرده‌اند. با این حال این باشگاه شرایط سختی را در طول شیوع جهانی ویروس کرونا تجربه کرده و اگر پوگبا خواهان بر تن کردن پیراهن این تیم باشد، باید دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد چرا که این تیم همچنان در سازگاری با محدودیت دستمزد ایجاد شده از سوی لالیگا با مشکلات زیادی روبرو است.

 

1634526

 

با این حال مدیران بارسلونا باور دارند که این بازیکن 28 ساله گزینه بسیار خوبی برای این تیم است تا بتوانند تابستان سختی را که با جدایی لیونل مسی افسانه‌ای از نوکمپ و انتقالش به پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد همراه بود به دست فراموشی بسپارند.

اما بارسا در مذاکره با این بازیکن فرانسوی و مینو رایولا، مدیربرنامه او، بر سر مسائل مالی به مشکل خورده و همین موضوع باعث شده که باشگاه‌هایی چون پاری سن ژرمن و یوونتوس در این رقابت پیش بیفتند.

تلاش‌های مدیران منچستریونایتد برای متقاعد کردن پوگبا و امضای قرارداد جدید با این بازیکن نیز ادامه دارد. اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، به هیچ وجه دوست ندارد که یکی از ستارگان تیمش را در تابستان آینده از دست بدهد و پیش از این نیز مدعی شده بود که از تمدید پوگبا اطمینان دارد چون در حال ساخت تیمی است که قادر به فتح جام‌های قهرمانی باشد.

دیدگاه‌ها