کد خبر : 1781608 | 01 مهر 1400 ساعت 23:55 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

اضافه شدن لیورپول به رقابت جذب هالند

باشگاه لیورپول نیز به جمع باشگاه‌هایی اضافه شده که برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند، رقابت می‌کنند.

اضافه شدن لیورپول به رقابت جذب هالند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن نروژی عملکرد درخشان خود در فصل گذشته را در این فصل نیز ادامه داده و موفق شده 11 گل در هفت بازی ابتدایی‌اش در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند تا به درخشش خود برای دورتموند ادامه داده باشد.

هالند پس از درخشش با پیراهن سالزبورگ در لیگ قهرمانان به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل شده و پس از آن پیراهن دورتموند را بر تن کرد. باشگاه آلمانی موفق شد علیرغم علاقه بارسلونا، رئال مادرید و چلسی، این بازیکن را در این تابستان نیز در تیمش حفظ کند و به نظر می‌رسد که مدافع عنوان قهرمانی اروپا با جذب روملو لوکاکو از رقابت برای خرید این بازیکن خارج شده باشد.

 

1645666

 

اما روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که حالا لیورپول است که به جمع مشتریان این بازیکن 21 ساله اضافه شده است. در این خبر آمده که هالند خیلی زود مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد چرا که بند فسخ 90 میلیون یورویی او در تابستان سال آینده فعال می‌شود.

مدیران دورتموند نیز می‌دانند که حفظ هالند در تابستان آینده بسیار دشوار خواهد بود و احتمال انتقال این بازیکن به باشگاهی دیگر را نیز رد نمی‌کنند.  هانس یواخیم واتسکه، نایب رییس این باشگاه، چند روز قبل در این باره گفت:« البته که حفظ او دشوار خواهد بود. با این حال من این احتمال را به صورت کامل رد نمی‌کنم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان برتر تیم را به باشگاه وفادار نگه داریم.»

این بازیکن پیش از این صحبت‌هایی را با اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، نیز انجام داده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به دورتموند ملحق شود. او از زمان حضورش در فوتبال آلمان موفق شده در 67 بازی 68 بار دروازه حریفان را باز کند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید. او در رده ملی نیز 15 بازی برای نروژ انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها