کد خبر : 1781656 | 02 مهر 1400 ساعت 12:14 | 31.3K بازدید | 16 دیدگاه

استیو مک‌منمن:

لیورپول نه، هالند دوست دارد به رئال مادرید برود

استیو مک‌منمن، معتقد است که لیورپول شانسی برای جذب ارلینگ هالند ندارد و ستاره نروژی به رئال مادرید خواهد رفت.

لیورپول نه، هالند دوست دارد به رئال مادرید برود

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از زمان انتقال به دورتموند نمایش های خیره کننده ای از خود ارائه داده است. در واقع عملکرد این غول نروژی به قدری فوق‌العاده بوده که حتی بسیاری معتقد هستند که او می تواند در آینده جا پای فوق ستاره های بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بگذارد.

 

اما در تابستانی که گذشت شایعات زیادی در رابطه با جدایی ارلینگ هالند از دورتموند مطرح شد اما نهایتاً باشگاه آلمانی با این موضوع مخالفت کرد تا این بازیکن گلزن یک فصل دیگر در جمع زنبورها ماندگار شود. با این حال گزارش ها حاکی از آن است که هالند به طور قطع در تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد و گفته می‌شود که رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای این بازیکن خواهد بود.

 

1642895

 

از طرف دیگر برخی شایعات نیز مطرح شده مبنی بر اینکه هالند مورد توجه باشگاه لیورپول قرار دارد و آنها نیز شرایط جذب ستاره نروژی را دنبال می‌کنند اما استیو مک‌منمن اعتقاد دیگری دارد. او در این باره گفت: " آیا فکر می کنم لیورپول تابستان آینده برای جذب ارلینگ هالند تلاش خواهد کرد؟ خیر. من واقعاً احتمال می دهم که او به رئال مادرید برود و فکر می کنم این بازیکن شخصاً از رئال مادرید و سبک زندگی که شامل بازی آن ها هم می شود خوشش می آید.

 

من بعید می‌دانم که هزینه نقل و انتقالاتی مشکل لیورپول در راه جذب هالند باشد. من فکر می کنم مشکل بقیه تیم ها برای جذب ارلینگ هالند متغیرهایی است که برای جذب بازیکنانی در این سطح مطرح می شود. او از شما حقوق زیادی می خواهد و وقتی مبلغ زیادی به یک بازیکن پرداخت می کنید، بقیه نیز چنین چیزی را می خواهند. همچنین مینو رایولا پول زیادی می خواهد، نه فقط برای هالند، بلکه برای خودش هم همینطور و فکر نمی کنم لیورپول بخواهد چنین کارهایی انجام دهد."

دیدگاه‌ها