کد خبر : 1781676 | 02 مهر 1400 ساعت 13:18 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدارهای جذاب برای خودروسازان در راه است

پیکان، رکورددار بازی‌ تدارکاتی قبل از شروع لیگ

پیکان تهران از نظر انجام بازی دوستانه در پیش فصل لیگ برتر رکورددار می شود.

پیکان، رکورددار بازی‌ تدارکاتی قبل از شروع لیگ

به گزارش "ورزش سه"، پیکان یکی از تیم های لیگ برتری بود که خیلی زود کارش را برای شروع مسابقات فوتبال آغاز کرد. خودروسازان با هدایت مجتبی حسینی برنامه های آماده سازی متعددی را در دستور کار خود دارند که یکی از این ها انجام بازی های تدارکاتی پرفشار و پرتعداد است.


پیکان از زمان شروع تمرینات آماده سازی خود در لیگ برتر 3 بازی دوستانه با تیم های گل گهر سیرجان، خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان انجام داده و قرار است 3 یا 4 بازی دیگر هم دستور کار شاگردان حسینی قرار بگیرد.


پیکانی ها عصر شنبه در یک مسابقه تدارکاتی پرفشار با پرسپولیس رودررو می شوند و آخر هفته پیش رو نیز با مس کرمان دیدار می کنند. همچنین در 10 روز آینده یک بازی دوستانه با مس رفسنجان هم انجام می دهند و اگر شرایط بازیکنان خوب باشد، احتمال دارد یک مسابقه دوستانه دیگر با یک تیم لیگ یکی در برنامه های پیکان گنجانده شود.


انجام 7 بازی دوستانه در تمرینات پیش فصل اتفاقی است که بعید است برای هیچ کدام از تیم های لیگ برتری تا شروع مسابقات رخ بدهد. مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان با تدارک بازی های دوستانه پرتعداد سعی دارد از نظر هماهنگی تیمش را به سطح ایده آل برساند و با شرایط مطلوب راهی لیگ برتر کند.


با توجه به جدایی نفرات پرتعداد از پیکان در پایان فصل گذشته و اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب این تیم انجام این دیدارهای دوستانه پرتعداد به پیکان در راستای ایجاد هماهنگی بین نفرات کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها