کد خبر : 1781678 | 02 مهر 1400 ساعت 13:16 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

چالهان‌اوغلو: هواداران میلان هنوز من را دوست دارند

هاکان چالهان‌اوغلو، بازیکن جدید اینتر، می‌گوید که هواداران میلان پس از جدایی‌اش از این تیم هم هنوز به او علاقه دارند.

چالهان‌اوغلو: هواداران میلان هنوز من را دوست دارند

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن تیم ملی ترکیه در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شده و به اینتر ملحق شد. او پیش از انتقال به این تیم، چهار فصل را با پیراهن روسونری به میدان رفته بود.

چالهان‌اوغلو در گفتگو با کوریره دلو اسپورت مدعی شده که واکنش هواداران میلان در هنگام دیدار با او در این شهر بسیار خوب است. این بازیکن 27 ساله گفت:« من افراد بسیاری را می‌بینم چون بسیاری از اوقات با خانواده برای صرف غذا به رستوران می‌روم. آنها از من می‌خواهند عکس بگیرم و می‌گویند من را دوست دارند. من مشکلی با کسی ندارم و هنوز با هم‌تیمی‌های سابقم در ارتباط هستم.»

 

1647035

 

او در پاسخ به این سوال که در صورت گلزنی در دربی میلان چه واکنش نشان خواهد داد گفت:« اگر این اتفاق رخ دهد مثل همیشه رفتار می‌کنم. چهار سال خوب را در میلان گذراندم، من دوستان زیادی در آنجا دارم. دوران سختی هم بود اما دو فصل اخیر بهتر از دو فصل اول بودند. اینتر تیم خوبی است. آنها فاتح اسکودتو شدند و دربی‌های زیادی را در طول دوران حضور من در میلان بردند. من به اینجا آمدم چون چالش‌های جدید را دوست دارم. وقتی با من تماس گرفتند شگفت‌زده نشدم.»

مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر با دو امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد و چالهان‌اوغلو درباره حضور اینتر در کورس قهرمانی گفت:« بسیاری از باشگاه‌ها می‌توانند برای قهرمانی بجنگند. رم و ناپولی آغاز خوبی داشتند و آتالانتا نیز در صدر دیده می‌شود. ما هم پس از قهرمانی سال گذشته مدعی هستیم. ترجیح می‌دهم درباره یوونتوس حرف نزنم، همه به آنها احترام می‌گذارند و طبیعی است که در طول یک فصل فراز و نشیب داشته باشند. کسی نمی‌داند چند ماه بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها