کد خبر : 1781692 | 02 مهر 1400 ساعت 14:01 | 16.1K بازدید | 27 دیدگاه

دخیا: با رونالدو و واران مدعی قهرمانی اروپا هستیم

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، متعتقد است که این تیم با خرید کریستیانو رونالدو و رافائل واران حالا می‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بجنگد.

دخیا: با رونالدو و واران مدعی قهرمانی اروپا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در حالی روز شنبه در لیگ برتر برابر استون ویلا قرار خواهد گرفت که چهارشنبه شب در جام اتحادیه برابر وستهام شکست خورده و دور مسابقات حذف شد. آنها فصل گذشته نیز پس از منچسترسیتی در لیگ برتر نایب قهرمان شدند و در فینال لیگ اروپا نیز در ضربات پنالتی برابر ویارئال شکست خوردند.

آنها در لیگ امسال رقبای سرسختی چون لیورپول و چلسی را در پیش دارند که در حال حاضر با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سیتی، مدافع عنوان قهرمانی، هم مانند هر سال در کورس قهرمانی حاضر خواهد بود. اما داوید دخیا اعتقاد دارد که پس از جذب دو بازیکن باتجربه سابق رئال مادرید، حالا این تیم قدرت بیشتری برای رویارویی با رقیبان خود خواهد داشت.

 

1647052

 

بازیکن شماره یک یونایتد به اسکای اسپرت گفت:« ما بازیکنان خوبی را در تابستان جذب کردیم و پیش از آن نیز تیم خوبی داشتیم. ما در صدر جدول هستیم و برای پیروزی در هر بازی می‌جنگیم. البته که چنین کاری سخت است چون لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است. هر بازی دشوار است، ما می‌خواهیم برای جام‌های مهم بجنگیم. هدف ما تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان است. من فکر می‌کنم که ما بازیکنان لازم برای این هدف را داریم. ما هوادارانی هم داریم که بسیار فوق العاده هستند. به نظر من باشگاه در شرایط خوبی قرار دارد. باید ببینم شرایط چطور پیش خواهد رفت و باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم تا کاملا آماده باشیم.»

او درباره بازگشت رونالدو به اولدترافورد گفت:« من فکر می‌کنم تاثیر او همین حالا مشخص است. داشتن دوباره او در خانه حس بسیار خوبی است. او پیش از این هم اسطوره این باشگاه به حساب می‌آمد، بنابراین فکر کنیم تماشای هر روزه تمرینات او و نحوه مراقبت از بدنش برای بازیکنان جوان بسیار جالب است. او بازیکنی فوق العاده است و به تیم کمک می‌کند. حالا ما تیم بزرگتری با حضور کریستیانو، رافائل واران و بازیکنانی چون من و خوان ماتا داریم، پس تجربه زیادی به تیم اضافه شده است. امسال می‌تواند سال بسیار خوبی باشد.»

دیدگاه‌ها