کد خبر : 1781708 | 02 مهر 1400 ساعت 15:57 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

خودمان هم توقع زیادی از خودمان داریم؛

فرشید باقری: در یک باشگاه کاملا حرفه‌ای هستم

هافبک تیم فوتبال گل‌‌گهر سیرجان این باشگاه را باشگاهی حرفه‌ای قلمداد کرد که بازیکن را در شرایط ایده‎‌آلی برای بازی و تمرین قرار می دهد.

فرشید باقری: در یک باشگاه کاملا حرفه‌ای هستم

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری هافبک تیم فوتبال گل گهر پس از پایان دیدار دوستانه برابر سپاهان در واکنش به این سوال که این مسابقه از سوی دو تیم بسیار جدی و درگیرانه دنبال شد، عنوان کرد: بازی دوستانه دیگر نداریم. امیرخان هم گفته از همین حالا لیگ برای ما شروع شده و تمام بازی ها برای ما جدی است.


او سپس با تمجید از شرایط باشگاه گل گهر اضافه کرد: خدا را شکر پیش فصل خیلی خوبی داشتیم. در یک باشگاه کامل حرفه‌ای کار می کنیم. مجموعه گل‌گهر همه امکانات را فراهم می‌کند و بازیکن تمام فکرش روی تمرین کردن و نتیجه گرفتن است و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای گل گهر رخ می دهد.


بازیکن سابق استقلال سپس در مورد شرایط خود نیز اینطور توضیح داد: خدا را شکر شرایطم خوب است و خوب تمرین می کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی در طول فصل برای رخ دهد.


باقری در پاسخ به سوال بعدی که توقعات زیادی از گل گهر وجود دارد، اضافه کرد: خب هر جایی که امیرخان باشد، توقع بالا می رود. بازیکنان هم خدا را شکر همه لیگ بازی کرده اند. درست است که گل گهر سومین سال حضورش در لیگ است، اما بازیکنانی جذب شده اند که چندین و چند سال است در لیگ بازی می کنند. توقع خودمان هم نتیجه گرفتن است؛ حالا دیگر هر چه خدا بخواهد.

دیدگاه‌ها