کد خبر : 1781717 | 02 مهر 1400 ساعت 17:11 | 19.7K بازدید | 9 دیدگاه

خواهان عدالتیم

سولسشر: بعد از انتقاد کلوپ، برای ما پنالتی نمی‌گیرند

اوله گنار سولسشر معتقد است حرف های چند ماه پیش یورگن کلوپ باعث شده تا برای یونایتد کمتر اعلام پنالتی شود.

سولسشر: بعد از انتقاد کلوپ، برای ما پنالتی نمی‌گیرند

به گزارش "ورزش سه"، منجستریونایتد در جام اتحادیه با شکست خانگی برابر وستهام حذف شد. در دیداری که یونایتد یک گل دریافت کرد و نتوانست آن را جبران کند. شیاطین سرخ معتقد بودند داور خطای مارک نوبل روی جسی لینگارد را پنالتی نگرفته است.

 

 

1646820

 

 

اوله‌گنار سولسشر سرمربی یونایتد که در نشست خبری بازی با استون ویلا شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستر، داوران برای این تیم کمتر پنالتی می گیرند، به یورگن کلوپ طعنه زد.

 

 

1634190

 

 

سرمربی نروژی گفت:« تنها چیزی که می خواهم عدالت است. اینکه اگر حق‌مان است به پنالتی برسیم، برای‌مان اعلام کنند. سال قبل یک مربی نگران پنالتی های اعلام شده برای ما بود(اشاره به یورگن کلوپ) و پس از آن به نظر می رسد که تصمیمات داوران بر علیه ما شده و کمتر پنالتی می گیرند. من تفاوت بسیار بزرگی بین قبل و بعد از آن مصاحبه می بینم. چاره ای نیست و همه چیز را باید به داوران واگذار کرد و امیدوار بود که به زودی تصمیمات‌شان برای ما درست و عادلانه باشد.»

 

 

1642529

 

 

اشاره سولسشر به مصاحبه یورگن کلوپ پس از شکست ژانویه گذشته لیورپول برابر ساوتهپتون بود که گفت، شنیده ام در دو سال اخیر برای یونایتد بیشتر از 5 سال حضورم در لیورپول پنالتی اعلام شده و این واقعا نگران کننده است.

 

دیدگاه‌ها