کد خبر : 1781747 | 02 مهر 1400 ساعت 20:12 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: اوبامیانگ آماده درخشش در دربی است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید پی‌یر امریک اوبامیانگ آماده است تا در دربی روز یکشنبه لندن برابر تاتنهام درخشان ظاهر شود.

آرتتا: اوبامیانگ آماده درخشش در دربی است

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ فصل گذشته به دلیل تاخیر برای حضور در تمرینات در دیدار خانگی برابر تاتنهام روی نیمکت قرار گرفته و به زمین نرفت و تیمش نیز در نهایت با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.

آرتتا معتقد است که مهاجمش می‌تواند آن بازی و همچنین روند بدون گلزنی اخیرش را پشت سر گذاشته و تاثیر بسیاری در دیدار برابر رقیب همشهری داشته باشد. سرمربی اسپانیایی درباره عدم استفاده از این بازیکن در دیدار فصل قبل گفت:« تصمیم من در آن روز همین بود و حالا فکر می‌کنم اوبامیانگ در شرایط متفاوتی قرار دارد. چنین حرفی به این معنا نیست که او در آن زمان در شرایط خوبی قرار نداشت. حالا ما در شرایط بسیار خوبی هستیم. فکر می‌کنم سبک بازی ما برابر برنلی نشان دهنده این موضوع بود، هرچند که او گلی نزد اما در زمینه بازی برای تیم فوق العاده ظاهر شد. بنابراین ما انتظار داریم که در این بازی نیز به همین روند ادامه دهد.»

 

1583474

 

آرتتا اضافه کرد:« او شانس‌هایی را ایجاد کرد اما ما باید موقعیت‌های بیشتری فراهم کنیم. ما باید او را در موقعیتی قرار دهیم که بدانیم باعث می‌شود او دوران خوبی را تجربه کند. در بسیاری از این موقع درواقع این جزییات هستند که نتیجه چنین دیدارهایی را تعیین می‌کنند. بازیکنان بزرگ معمولا تاثیر زیادی دارند، خصوصا وقتی در شرایط خوبی هستند و می‌توانند نقش بسیار مثبتی در نتیجه داشته باشند.»

آرسنال و تاتنهام در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این در حالی است که توپچی‌ها فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کردند اما در دو هفته اخیر نتایج بهتری را کسب کردند. در سوی دیگر میدان تاتنهام فصل را بسیار خوب شروع کرد اما در دو هفته روند شکست‌ناپذیری خود را از دست داد.

دیدگاه‌ها