کد خبر : 1781753 | 02 مهر 1400 ساعت 20:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: آتالانتا چالش دیگری برای اینتر است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید که بازیکنانش روی بازی برابر آتالانتا تمرکز دارند و رویارویی با این تیم چالش دیگری برای آنها خواهد بود.

اینزاگی: آتالانتا چالش دیگری برای اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر روز شنبه در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ ایتالیا روبروی آتالانتا قرار خواهد گرفت و این در حالی است که نراتزوری باید سه روز بعد در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک برود.

شاگردان سیمونه هنوز شکستی را در سری A تجربه نکرده و اینزاگی تاکید دارد که آنها قصد دارند در  این بازی نیز روند بدون باخت خود در این مسابقات را حفظ کنند. اینزاگی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:« عطش و عزم جزم برای تصاحب تمامی توپ‌ها سرنوشت بازی را تعیین خواهد کرد. آتالانتا تیمی بسیار عالی است. آنها هیچ فرصتی به شما نمی‌دهند. ما باید به اندازه کافی خوب باشیم تا همین کار را انجام دهیم. روز سه شنبه برابر فیورنتینا واکنش بسیار خوبی از تیم پس از این که عقب افتادیم دیدیم و توانست در دیداری سخت در زمین حریف پیروز شویم. حالا باید در بازی دیگری به میدان برویم که برای ما چالش برانگیز است.»

 

1636075

 

مربی سابق لاتزیو تاکید دارد که تمام تمرکز تیمش روی دیدار برابر آتالانتاست و به بازی بعدی برابر شاختار دونتسک فکر نمی‌کند. او ادامه داد:« من در نهایت آرامش تصمیم می‌گیریم که چه کسی به میدان خواهد رفت و در آخرین جلسه تمرین به بررسی شرایط بازیکنان می‌پردازم. ما در هر حال حاضر باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و بنابراین فکر کردن به شرایط تیم در بلند مدت دشوار است.»

بازیکنان سیمونه اینزاگی در حال حاضر پس از پنج بازی و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. میلان، رقیب قدیمی و همشهری آنها، هم امتیاز با این تیم و با تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاده است.

دیدگاه‌ها