کد خبر : 1781757 | 02 مهر 1400 ساعت 21:13 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

کیه‌لینی: یووه نیازمند زمان است اما کسی صبر ندارد

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که این تیم برای یافتن تعادل به زمان نیاز دارد اما هیچکس حاضر به صبوری در این زمینه نیست.

کیه‌لینی: یووه نیازمند زمان است اما کسی صبر ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز چهارشنبه برابر اسپیتزیا به میدان رفت و با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید تا اولین برد خود در فصل جدید سری A را به دست آورده باشد. با این حال شاگردان مکس آلگری همچنان شرایط دشواری را سپری می‌کنند.

یوونتوس حالا در سه بازی شکست نخورده که یکی از آنها پیروزی برابر مالمو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بوده و کیه‌لینی باور دارد که این تیم می‌تواند به سلامت از این شرایط دشوار عبور کند. او به اسکای اسپرت ایتالیا گفت:« ما باید بتوانیم این کشتی را در دریای طوفانی حفظ کنیم. باید هرطور که شده به سلامت به بندر برسیم. یافتن تعادل مانند هر اتفاق دیگری در دنیای فوتبال نیازمند زمان است. وقتی شوک‌های بزرگی مانند زلزله در زندگی عادی نیز رخ می‌دهند، کمی زمان می‌برد تا بتوان همه چیز را از نو آغاز کرد. متاسفانه دنیای امروز نشان داده که صبر زیادی در این زمینه ندارد.»

 

1630279

 

کیه‌لینی سپس به شوخی درباره قهرمانی خود با تیم ملی ایتالیا در جام ملت‌های اروپای تابستان امسال پرداخت و گفت:« پس از این دستاورد فوق العاده، خیلی خوب می‌شد اگر دیگر هرگز از خواب بیدار نمی‌شدیم. متاسفانه اینطور نشد و من از خواب بیدار شدم.»

یوونتوس روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ ایتالیا باید به مصاف سمپدوریا برود. آنها در حال حاضر با پنج امتیاز از پنج بازی در رده دوازدهم قرار دارند و تیم حریف نیز با آنها هم امتیاز است. تیم پیروز این بازی می‌تواند جایگاه بهتری را در جدول رده‌بندی از آن خود کند.

دیدگاه‌ها