کد خبر : 1771096 | 07 مرداد 1400 ساعت 19:01 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تایید تمدید قرارداد با بیانکونری؛

کیه‌لینی: جام‌های بیشتری با یووه می‌خواهم

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، اعلام کرد که قراردادش با بیانکونری را تمدید خواهد کرد.

کیه‌لینی: جام‌های بیشتری با یووه می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی که ماه آینده 37 ساله می شود، به عنوان بازیکن آزاد در یورو 2020 شرکت کرد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد! قرارداد این مدافع با یوونتوس در 30 ژوئن به پایان رسیده بود و از آن به بعد کیه‌لینی رسما بدون تیم باشگاهی بوده است.

او هنوز هم در تعطیلات به سر می برد اما دیگر شکی باقی نمانده که به زودی در تمرینات یوونتوس حاضر خواهد شد.

کیه‌لینی در مراسمی در لیوورنو به پاس تلاش هایش با پیراهن آتزوری و بردن اولین جام قهرمانی در اروپا از سال 1968 به بعد و اولین جام ملی از جام جهانی 2006 به بعد، جایزه ای دریافت کرد.

در این مراسم کاپیتان ایتالیا گفت: "من چند روزی بیشتر به استراحت و بازیابی خودم پس از روزهای دیوانه وار ماه گذشته نیاز دارم، اما روز دوشنبه در تورین خواهم بود و خوشحال می شوم که دوباره کارم را شروع کنم.

می‌خواهم چند جام دیگر هم ببرم چرا که بردن یک جام عطش شما را برای بردن جام های بیشتر افزایش می دهد و پوشیدن پیراهن یوونتوس بدون نشان اسکودتو روی سینه آن انگیزه مضاعفی به من می دهد."

 

1628575

برای اولین بار در طول 9 سال گذشته یووه بدون اینکه نشان قهرمانی را بر سینه داشته باشد فصل جدید سری آ را آغاز می کند چرا که اینتر فصل گذشته به سلطه طولانی مدت آنها بر لیگ ایتالیا پایان داد.

 

کیه لینی در سال 2005 به بیانکونری پیوست و 535 بازی برای این باشگاه در رقابت های مختلف انجام داده و در این مدت 36 گل به ثمر رسانده و 24 پاس گل داده است.

 

او در این سال ها با پیراهن بیانکونری موفق به کسب 9 عنوان قهرمانی سری آ، پنج عنوان قهرمانی در کوپا ایتالیا، 5 عنوان قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا و عنوان قهرمانی در سری بی شده است.

 

دیدگاه‌ها