کد خبر : 1781770 | 02 مهر 1400 ساعت 23:53 | 14K بازدید | 4 دیدگاه

گروترفورت 1-3 بایرن: باواریایی‌ها 10 نفره هم می‌برند

بایرن مونیخ در شبی که تقریبا یک نیمه کامل را با یک بازیکن کمتر بازی کرد، با نتیجه 3-1 گروترفورت را شکست داد.

گروترفورت 1-3 بایرن: باواریایی‌ها 10 نفره هم می‌برند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان امشب میهمان گروتر فورت بودند که علی‌رغم اخراج بنجامین پاوارد در دقیقه 47، موفق شدند با گل های توماس مولر، یوشوا کیمیش و سباستین گریسبک (گل به خودی) به پیروزی برسند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که لئون گورتسکا در دقیقه 6 گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما انتظار میهمان برای رسیدن به گل چندان طول نکشید و توماس مولر در دقیقه 10 قفل دروازه گروتر فورت را باز کرد. روی حرکت آلفونسو دیویس از سمت چپ و ارسال زمینی او به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع میزبان به توماس مولر رسید و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1647154

 

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 21، مولر روی همکاری با لواندوفسکی بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

فشار حملات بایرن ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 31، کیمیش اختلاف را به دو گل افزایش پیدا کرد. این بار هم روی حرکتی که توسط آلفونسو دیویس آغاز شد، لروی سانه پشت محوطه جریمه برای کیمیش موقعیت سازی کرد و او هم با یک ضربه بغل پای عالی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1647153

 

برتری بایرن بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 41، چیزی نمانده بود که روی ضربه کرنر کیمیش، لواندوفسکی اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان پیش کشید و صاحب یک موقعیت خوب هم شد اما در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود که بایرن 10 نفره شد. پاوارد با یک تکل بی احتیاط باعث سرنگون شدن مهاجم گروترفورت در یک موقعیت خطرناک شد و داور هم این مدافع فرانسوی را اخراج کرد.

با این وجود باز هم این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 59، روی پاس لروی سانه، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان میزبان حضور داشت.

برتری بایرن سرانجام در دقیقه 68، به گل سوم منجر شد. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال خطرناک کیمیش به دهانه دروازه را گریسبک به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

بعد از این گل تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق پایانی، موقعیت های بیشتری روی دروازه بایرن ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 87، سدریک ایتن یکی از گل های خورده را جبران کرد.

روی ارسال تیموتی تیلمان از سمت راست بود که ایتن بالاتر از مدافعان بایرن توانست ضربه سر را بزند و توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه رخ نداد و بازی با نتیجه 3-1 به سود بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها