کد خبر : 1781815 | 03 مهر 1400 ساعت 11:09 | 35.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب سرمربی پورتو؛ ما یک تیم هستیم

سرمربی پورتو بعد از پیروزی در برابر ژیل ویسنته که با گل های زیبای مهدی طارمی و اولیویرا به دست آمد تیمش را به خاطر فوتبالی که در این بازی ارایه داد، تحسین کرد.

واکنش جالب سرمربی پورتو؛ ما یک تیم هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو – سرمربی پورتو خرسند از این که هر هفته در تیمش بازیکنان مختلفی گلزنی می کنند خطاب به خبرنگاران گفت: «یک چیز مهمی از تیم کم شده است. ما در دقیقه 9 به گل رسیدیم ولی پس از آن در دقیقه 18 یک موقعیت گل از دست دادیم. سپس در دقیقه 20 یک پنالتی برای ما گرفته نشد و پس از آن بازی به تساوی کشید. گل حریف هم بسیار عادلانه بود زیرا ژیل وینسته هر موقع که به دفاع ما می‌رسید، می‌توانست خطرساز شود و موقعیت ایجاد کند. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و نتیجه پیروزی نیز عادلانه بود. ما به خاطر کیفیت فردی توانستیم گل بزنیم ولی به مانند یک تیم برای گل تلاش کردیم. طارمی و اولیورا گل زدند در حالی که هفته گذشته فابیو ویرا و دیاز گلزنی کردند. این یعنی همکاری در تیم. این موضوع در تیم ما وجود دارد و رفته رفته اعتمادمان نسبت به تیم بیشتر شود. اگر ما بازی را طوری آغاز کنیم که انگار یک تیم نیستیم، آن وقت به مشکل برخواهیم خورد.»

 

گفتنی است تیم پورتو با 16 گل زده به همراه تیم بنفیکا تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال به حساب می آید. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تا کنون زننده چهار گل برای تیم پورتو بوده است. از این 12 گل 5 گل هم توسط دیاز و 3 گل توسط مارتینز  دیگر مهاجمان پورتو به ثمر رسیده است.

دیدگاه‌ها