کد خبر : 1781854 | 03 مهر 1400 ساعت 13:16 | 52.3K بازدید | 7 دیدگاه

لواندوفسکی:

دوست داشتم مسی، رونالدو، امباپه و هالند را بخرم

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، می‌گوید اگر رییس یک باشگاه فوتبال بود دوست داشت لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را بخرد.

دوست داشتم مسی، رونالدو، امباپه و هالند را بخرم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم تیم ملی لهستان در سال‌های اخیر به عنوان یکی از بهترین بازیکنان هجومی در بالاترین سطح فوتبال اروپا شناخته شده و عملکرد درخشانی را در ترکیب بایرن از خود به نمایش گذاشته است. او سال گذشته با بایرن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت و نقش موثری را در کسب این موفقیت ایفا کرد.

لواندوفسکی در گفتگو با ال‌پایس و در پاسخ به این سوال که اگر رییس یک باشگاه فوتبال بود از بین مسی، رونالدو، امباپه و هالند کدام یک را می‌خرید اظهار داشت:« هر چهار نفر. اما باید بدانید که بازی در 20 سالگی سخت است. بخشی از زندگی بازیکن در 20 سالگی آغاز می‌شود. اما بخش دومی هم وجود دارد. کریستیانو در 36 سالگی در بالاترین سطح قرار دارد. از نظر بسیاری از مردم بازیکنان جوان ارزش زیادی دارند. اما در این فوتبال، در این جهان و با این فشار و انتظارات، چطور می‌خواهید بدانید که بدن و ذهن شما پس از سه سال حضور در رقابتی با بالاترین سطح چه واکنشی نشان خواهد داد؟ این بزرگترین چالش برای یک فوتبالیست است. بسیاری از باشگاه‌ها پول خود را صرف آینده‌ای می‌کنند که از آن مطمئن نیستند، وقتی بازیکنی کامل و موفق می‌بینید باید بدانید که او ماشین نیست و یک انسان غیرقابل پیش بینی است.»

 

1645376

 

این بازیکن درباره مربیانی که در طول دوران حرفه‌ای خود با آنها همکاری کرده گفت:« با کلوپ یاد گرفتم که چطور پرس کنم و توپ را با نهایت سرعت به دروازه برسانم. گواردیولا نکات تاکتیکی زیادی به من یاد داد و دیدم را به فوتبال صددرصد عوض کرد. آنچلوتی به من اعتماد به نفس داد. فلیک باعث می‌شد که شعارهای تیم به آسانی درک شود و همه می‌دانستند که باید چه رفتاری داشته باشند. حس زمان‌شناسی او برای خلق جو رقابتی عالی بود.»

بایرن در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت و در دیداری نسبتا آسان با سه گل به پیروزی رسید. لواندوفسکی درباره این بازی گفت:« من حس نکردم که آنها تیمی ضعیف هستند. من فقط این احساس را داشتم که ما در این بازی بهتر بودیم.»

دیدگاه‌ها