کد خبر : 1781869 | 03 مهر 1400 ساعت 15:38 | 63.6K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای میرر

بمب نقل و انقالات بعدی را چلسی می ترکاند

در انگلیس ادعا می کنند که چلسی قصد دارد ماتایس دی لیخت ستاره هلندی یوونتوس را با مبلغی نجومی جذب کنند.

بمب نقل و انقالات بعدی را چلسی می ترکاند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در انتقالات تابستانی 2021 قصد تقویت خط دفاعی خود را داشت ولی نتوانست جولز کُنده مدافع فرانسوی سویا را به خدمت بگیرد. رومن آبراموویچ مالک چلسی در نهایت رضایت داد که تیمش با همین داشته های دفاعی وارد فصل 22-2021 شود ولی از آنجایی که آنتونیو رودریگر مدافع آلمانی چلسی در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و تمایلی هم برای تمدید از خود نشان نداده، نیاز به جذب جانشین برای او حیاتی است.

 

 

1647321

 

 

برای این مهم، چلسی قصد جذب ماتایس دی لیخت را دارد. مدافع هلندی دو سال پیش با 75 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست ولی در این مدت، یکی از سوژه های انتقادی همیشگی رسانه های ایتالیایی بوده است. او همچنان جایگاهی ثابت در یووه ندارد. دی لیخت فصل جاری در 4 بازی به میدان رفته و به اسپتزیا و مالمو گل هم زده ولی در دو بازی مهم فصل برابر میلان و ناپولی روی نیمکت حضور داشت.

 

 

1599475

 

 

در قرارداد دی لیخت با یووه بند جدایی 120 میلیون یورویی وجود دارد که از تابستان 2022 قابل فعال شدن است و طبق ادعای میرر، چلسی قصد دارد این بند را فعال کند. در این صورت دی لیخت گران ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد و البته می تواند اطمینان داشته باشد که در چلسی به وی جایگاهی ثابت تعلق خواهد گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها