کد خبر : 1781885 | 03 مهر 1400 ساعت 16:40 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و مجتبی دوباره بهم رسیدند (عکس)

از دقایقی دیگر تیم فوتبال پیکان و پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش "ورزش سه"، آن روزهایی که یحیی گل‌محمدی برای اولین مرتبه فرصت مربیگری پرسپولیس را پس از چند سال ضعیف در اختیار گرفت، رفته رفته با یک نام در کنار این چهره آشنا شدیم و آن هم مجتبی حسینی بود. این زوج در آن مقطع نتایج بدی کسب نکردند و موفق شدند تا فینال جام حذفی هم پیش بروند، اما شکست در فینال مقابل سپاهان پایان تلخی برای این زوج رقم زد.


کار حسینی و یحیی اما تمام نشد و آنها در ادامه همکاری نزدیکی با هم داشتند و درنهایت در هفته های ابتدایی لیگ هفدهم نتایج ضعیف ذوب آهن سبب شد تا گل‌محمدی از تیم جدا شود و مجتبی حسینی که هدایت تیم را قبول کرده بود، توانست در همان سال برای سبزپوشان سهمیه آسیایی بگیرد.


در ادامه یکبار دیگر گل محمدی و حسینی در تراکتور با هم همکاری کردند، اما حسینی که دیگر چهره ای شناخته شده بود، دوست داشت خودش نفر اول باشد و راه این دو زوج که روزهای خوبی را با هم پشت سر گذاشته بودند، از هم جدا شد.

 

 


فصل گذشته مجتبی حسینی یکبار در قالب سرمربی ذوب آهن و یکبار در کسوت سرمربی نفت مسجد سلیمان با یحیی گل محمدی دیدار کرد؛ دیدار دو تیم در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل تمام شد، اما در اصفهان و در یک بازی پرحاشیه که پرسپولیسی ها با سختی به ورزشگاه فولادشهر رسیده بودند، این شاگردان گل‌محمدی بودند که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.


حالا چند ماه از آن روزها گذشته و بار دیگر دو دوست قدیمی که در مصاحبه‌ها هم با احترام از هم یاد می‌‍کنند، بار دیگر به هم رسیده‌اند؛ اینبار در ورزشگاه شهید کاظمی واقع در اتوبان آزادگان؛ جایی که تیم پیکان در چندمین دیدار دوستانه خود به مصاف سرخپوشان می‌رود تا هم این تیم محکی جدی بخورد و هم پرسپولیسی ها آماده یک چهارم نهایی آسیا و مصاف با الهلال در ریاض شوند.

 

عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها