کد خبر : 1781931 | 03 مهر 1400 ساعت 19:31 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: فوتبال فقط دفاع کردن نیست

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می گوید که این تیم می تواند در بخش دفاعی بهتر عمل کند.

آلگری: فوتبال فقط دفاع کردن نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که شروع کابوس واری را در فصل جدید رقابت‌های سری‌آ تجربه کرده بود نهایتاً هفته گذشته موفق شد اولین برد خود را در این مسابقات کسب کرده و با غلبه بر اسپتزیا به سه امتیاز مهم دست پیدا کند. بیانکونری فردا ظهر به مصاف سمپدوریا خواهد رفت و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری امیدوار هستند که دومین برد پیاپی خود را در سری‌آ کسب کرده و شرایط‌شان را در جدول بهبود ببخشند.

 

 

1647492

 

 

مکس آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سمپدوریا گفت: "ما باید با بازی خوب و تلاش یک قدم رو به جلوی دیگر در جدول برداریم. ما اولین بازی خارج از خانه را بردیم و باید همین کار را در خانه انجام دهیم، تغییراتی ایجاد خواهد شد زیرا برخی از بازیکنان در هفته‌های گذشته شش، هفت بازی انجام دادند."

 

 

1647491

 

 

آلگری در ادامه تاکید کرد که تیمش می تواند در خط دفاع موفق تر عمل کند. سرمربی یوونتوس در این باره گفت: "من فکر می‌کنم یوونتوس می تواند گل های کمتری دریافت کند، ما در نیمه خودمان به خوبی دفاع نمی کنیم. وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود، رسانه ها حرف از آمادگی بدنی می زنند. در مقابل میلان ما اشتباهات فنی زیادی مرتکب شدیم بنابراین حریف قدرت گرفت. شما فقط نمی توانید در فوتبال دفاع کنید."

دیدگاه‌ها