کد خبر : 1781932 | 03 مهر 1400 ساعت 19:38 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: همیشه که نمی‌توان به حریف مسلط بود

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان از افزایش قدرت روحی بازیکنان خود رضایت دارد.

پیولی: همیشه که نمی‌توان به حریف مسلط بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز با گل دقایق پایانی براهیم دیاز موفق شد با نتیجه 1-2 اسپتزیا را مغلوب کند و موقتا به صدر جدول لیگ ایتالیا صعود کرد. استفانو پیولی در پایان این دیدار مدعی شد نمی تواند منتظر بازیکنان مصدوم تیمش بماند و البته به ابعاد ورزشگاه اختصاصی حریف نیز معترض شد.

 

استفانو پیولی گفت: "پیروزی بزرگی بود، زیرا ما خوب بازی کردیم، نه خیلی خوب و در شرایط کسب نتیجه قدرت روانی تیم را نشان می دهد. میلان تیمی جوان است، اما بازیکنانم به خودشان، به تیم و رویکرد ما به فوتبال باور دارند.

 

1647494

 

ما می دانستیم که می توانیم با مدافعان کناری یا وینگرها به سمت فضاهای زمین حریف یورش ببریم، اما در نیمه اول خیلی موفق به غلبه بر بازیکنان اسپتزیا نشدیم. مدتی طول کشید تا فضاها باز شوند و در ادامه ما تا حد زیادی بر جریان بازی مسلط بودیم.

 

البته من از ابتدا نگران این بازی بودم، زیرا اندازه زمین تیم اسپتزیا مناسب سبک فوتبال ما نیست و صادقانه می گویم که درست نیست که زمین ورزشگاه های مختلف در سری آ به اندازه های مختلف باشد.

 

من نمی توانم منتظر بمانم تا ترکیب کامل تیم در دسترس باشد، زیرا باشگاه برای من یک گروه کامل با بازیکنان فراوان برای انتخاب مهیا کرده است. بار دیگر شرایط دشوار شد و ما به برتری دست یافتیم که این خود نشانه قدرت روانی واقعی میلان است. زیرا شما باید چنین شرایط و روحیه ای را در رختکن خود ایجاد کنید، زیرا همیشه که نمی توانید بر حریف مسلط شوید. این بدان معناست که ما حالا در حال رسیدن به بلوغ هستیم."

دیدگاه‌ها