کد خبر : 1781934 | 03 مهر 1400 ساعت 19:50 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

براهیم دیاز:

اینکه شعار کاکا را برای من می‌خوانند باورنکردنی است

براهیم دیاز امروز یک بار دیگر برای میلان تاثیر گذار ظاهر شد و گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند.

اینکه شعار کاکا را برای من می‌خوانند باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان در یک مسابقه دشوار و به لطف گل دقیقه 86 براهیم دیاز موفق شد اسپتزیا را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند کسب کند؛ دیاز در دقیقه 82 به جای فرانک کسیه به زمین مسابقه آمد و تنها چهار دقیقه بعد از حضور در زمین موفق شد گل سه امتیازی روسونری را به ثمر برساند.

 

 

1647496

 

 

براهیم دیاز بعد از پایان بازی گفت: "بازی با اسپتزیا همیشه پیچیده است زیرا آنها فوتبال خوبی بازی می کنند، به ویژه در ورزشگاه خودشان. آنها خوب بازی کردند اما ما سخت می‌جنگیدیم، در کنار هم بودیم، سعی می کردیم گلزنی کنیم و من بسیار خوشحالم زیرا این وضعیت پیچیده ای است که ما توانستیم از آن خارج شویم."

 

مسئولیت پوشیدن شماره 10 میلان: "من مسئولیت پذیری را دوست دارم. هر کاری که انجام می دهم، برای تیم است. احساس می کنم تیم به من ایمان دارد و این مهمترین چیز است. ما بازیکنان با استعدادی در این تیم داریم و می توانیم خیلی جلو برویم."

 

 

1647498

 

 

هواداران میلان اخیراً برای تشویق براهیم دیاز از همان شعاری استفاده می کنند که پیش از این آن را درمورد کاکا سر می دادند. براهیم در این باره گفت: "این درباره اسطوره میلان، کاکا است و باور نکردنی است که بشنوم هواداران ما این شعار را به من تقدیم می کنند."

دیدگاه‌ها