کد خبر : 1781941 | 03 مهر 1400 ساعت 20:23 | 33.8K بازدید | 15 دیدگاه

چرا هواداران یونایتد از تیم سولسشر ناامید هستند؟

منچستر یونایتد در هفته‌های اخیر نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است.

چرا هواداران یونایتد از تیم سولسشر ناامید هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امیدوار بود که با پیروزی در مسابقه خانگی امروز خود برابر استون ویلا و با توجه به دیدار رو در روی چلسی و منچسترسیتی حتی بتواند به صدر جدول نیز صعود کند اما شاگردان اوله گنار سولسشر یک شکست غیر منتظره را در اولدترافورد تجربه کردند.

 

 

1647517

 

 

یکی از مشکلاتی که یونایتد در فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد همین روند پر افت و خیز و سینوسی آنها به شمار می آمد که نهایتاً باعث شد فصل برای شیاطین سرخ بدون کسب هیچ جامی به پایان برسد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد تیم اوله گنار سولسشر در این فصل نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

 

نه فقط شکست امروز برابر استون ویلا بلکه چند اتفاق دیگر باعث شده که هواداران یونایتد تا حدود زیادی از تیم سولسشر ناامید شوند‌. شیاطین سرخ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز شکست خوردند، در دیدار برابر وستهام به لطف پنالتی از دست رفته این تیم سه امتیاز سخت به دست آوردند و با شکست برابر همین وستهام از جام اتحادیه کنار رفتند.

 

 

1647519

 

 

از طرفی آمار حاکی از آن است که منچستر یونایتد در 16 بازی اخیر خود تنها 7 پیروزی به دست آورده و فقط یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است؛ همه مسائلی که ناامیدی هواداران این تیم را در پی داشته و از طرف دیگر قطعاً ادامه این روند می‌تواند برای سولسشر و آینده کاری او خطرناک واقع شود.

دیدگاه‌ها